Hej!
Hmmm...det verkar vara svårt att hitta färgade kavajer. Min kille ringde till Tyynelä igår och de har bara svarta där också. Tråkigt!
Jag har hem underkläder på prov nu, ska prova dem med klänningen på lördag. Jättesnygga och billiga i guldfärgad spets från Josefssons katalog av alla ställen. Gillar inte riktigt spetsunderkläder i vanliga fall så jag tänkte inte satsa en förmögenhet på dem.
Tiara hade jag tänkt ha, men jag hittade ett supersnyggt halsband på Boutique Beauty som är ganska "mycket" så att säga, så det skulle bli för mycket om jag hade tiara till. Jag ska dessutom ha väldigt "stort" hår, långt, hängande och med stora lockar.
Inga handskar trots att jag har axelbandslös klänning. Skorna kostar ca. 90 euro på Boutique Beauty och jag vill garanterat INTE ha dem fler gånger än på bröllopet, så jag ska försöka hitta några andra, billigare. Spelar ju inte så stor roll hur de ser ut, de syns inte under kjolen i alla fall. Huvudsaken är att de är bekväma och inte skaver.
Vad kostade det förresten att hyra jaquett på Haavemaa? Vi betalar 120 euro på Beauty, med skor och allt som hör till.
Är det nån som beställt inbjudningskort från Calligraphen? Jag tycker att deras katalog är väldigt svårtolkad, man vet inte vad som ingår i varje korts pris. Till vissa kort hör allt, och till andra ska man betala skilt för t.ex. insida, tryckning och sånt. Väldigt "råddigt". Har annars hittat några fina där.