Vårda förhållandet!
Hea! Tycker du skrivit ett mycket bra inlägg om att man ska vårda sitt förhållande!
Tycker dock precis som en del andra oxå att det här med smink och kläder inte får ta för stora proportioner! Jag har lite svårt att tro att det skulle varit den enda anledningen till dina vänners uppbrott. Möjligen den berömda "droppen som fick bägaren att rinna över"... men om man har den inställningen rent generellt att "nu har jag mitt på det torra så nu kan jag sluta bry mig" DÅ tror jag man är ute på tunn is... Det är absolut jätteviktigt att fortsätta uppskatta varandra, ge komplimanger, ömhet och omtanke! Och jag kan ärligt säga att min sambo är precis lika stilig i kostym i veckorna som han är söt i Snobben-pyjamas på helgerna! Iofs har vi både två arbeten som "kräver" rätt så proper klädstil så vi "fixar" oss varje dag och då är det ofta bara skööönt att få strutta omkring i morgonrock en hel söndag!
/Lojsan
Mitt rädda-förhållandet-i-vardagen-tips är: Ca 1-2 ggr i veckan "övertygar" vi oss själva om att det är fredag mitt veckan! Vi beställer hem mat, hur video, äter en massa godis OCH vi får lov att somna på soffan! Dessan kvällar är det absolut förbjudet att röra disken el.likn! Denna lilla grej får iaf oss att må gott och det känns oootroligt lyxigt att mysa så mitt veckan! Låter löjligt kanske men det är nåt vi båda ser fram emot!!!
TREVLIG HELG PÅ ER ALLIHOPA!