Svartsjuk och homo
Hej!!
Varför skulle inte detta bev tillhöra forumet? Det är ett samlevnadsforum och där är alla homo-, hetro, och bisexuella välkomna att skriva oavsett kön..
Jag tycker att du ska tänka igenom ditt val av partner. KAn du inte lita på honom, varför ödsla tid med honom alls. Svartsjuka är naturligt, men mycket tyder ju på att din pojkvän håller på med något fuffens..
Nu vet jag inte hur länge ni varit ett par men kan det vara så att han fortsätter att jaga partners och leva som singel även om han har dig.. Lever ni som sambos, eller är ni särbos? Jag har haft "särbopojkvänner" som fortsatt levt som singlar då de har haft mig som flickvän. De försvann ganska snabbt ur mitt liv då jag upptäckte deras dubbelspel..
Internet är väldigt bra, men kan också vara dåligt. Du får veta saker om din partner som du egentligen inte vill veta. Om det nu är killar som är ute efter att få ha sex med din kille så måste han klargöra för dem att han inte är intresserad. Om han inte gör det utan missleder dem inpå "mörka vatten" så varför vara tillsammans med din pojkvän då han inte vill erkänna för andra att ni är ett par och att han söker tillfredställelse hos andra..
Förstår du var jag vill komma.. Nu svamlar jag bara, men tänk igenom din situation. Vill du ha det såhär?
Nu ska jag sluta svamla.. och göra middag!!
Lycka till med vad du än beslutar dig för att göra!