• mxbruden

hur tänker killar/karlar? Hjälp mig förstå, tack!

Hej,
    har ett litet "privat" ärende!
    Funderar vad min sambo håller på med egentligen. VAd tycker ni om det här?
    Vi har inte sex så himla ofta (ca 3 ggr/månad). Min sambo är inte kramig. De gångerna han kramas så vill han mer...
    Min sambo blir ofta sugen på morgonen. Vi kliver upp vid 6 och jag har helt enlelt ingen lust då! Jag måste ju upp och duscha, gå ut med hunden, få upp min sambos son och skicka iväg honom till skolan och själv åka till jobbet (jag börjar 8.00) Min sambo däremot börjar 7.00 och klär bara på sig och åker iväg... Det börjar med att han kramas på morgonen.. ( han kramas nästan aldrig utan ha "baktankar" När jag kliver upp så blir han sur och det hela slutar med att han
    o n a n e r a r själv i sängen medans jag fixar runt på morgonen. Det känns hemskt!! Jag kan inte riktigt förklara varför men det är så...förnedrande på något sätt...

• Svar på tråden hur tänker killar/karlar? Hjälp mig förstå, tack!
  • jennyli

Jag säger bara: Maica for president!

Fy f-n vilken dålig stil! KRÄV förändring omedelbums. Åhhhh vad irriterad jag blir av sånt här. Respektlöst och kränkande!

• BettyBoop

Håller med Maica! Jättebra inlägg!!

Håller även med emy om isvattnet och duschen på morgonen :)

Och varför inte kräva att han ska ta hand om sin egen son!!

Ställ inte upp på detta! Se till själv att det blir förändring!!

• Meddelande borttaget
  • Knuten

Hej igen!
    Prata med varandra och berätta att du blir ledsen när han gör som han gör. Hos oss har vi ordnat så att han gör det när jag inte är hemma och vi myser när jag har lust.
    Nu har vi i och för sig en fnurra på tråden men det löser sig,tack vare alla kloka ord som ges på detta forum. Föreslå en romatisk afton då ni gör det då ni båda två är pigga. Döm honom inte.. Män kan må dåligt om de inte får gjort de de ska. berätta om din besvikelse. Lycka till

• l i s a

men jösses! har då aldrig hört på maken! Jag kan inte svara på hur "killar tänker" men din kille verkar inte tänka alls... sorry men jag blir så arg! :( Jag skulle inte stå ut, det är ett som är säkert! Jag skulle ta det som en kränkning om någon i min närhet skulle göra på det där viset och jag förstår absolut att du känner dig sparkad på! Ona*i är ok, absolut men det här verkar inte handla om det utan om någon sorts förnedring... huu...

Håller med i allt maica skriver!

• Meddelande borttaget
  • Hestia

Knuten - Män mår INTE dåligt om de inte får s e x... Det är något killar kör med när de är i tonåren för att få tjejen att ställa upp... Trodde alla visste det...

• Electric Lady

Onani är ju toppen, men det ska skötas diskret! Han får lov att göra det på toan, och inte berätta det efteråt. Annat är bara ouppfostrat, basta!

Undrar vad Freud skulle ha sagt :-O

• Electric Lady

Hestia - alla kan vi må dåligt om vi inte kommer till!

• mxbruden

Hej igen! Tack för alla svar. Jag har talat med min sambo nu och han kunde väl kanske tänka sig varför det inte kändes så bra för mig. :) Han ska sluta "skryta " med att han fixat det själv. Dessutom förklarade jag att jag känner mig stressad på morgonen p g a allt jag känner att jag måste göra och han förstod. Skulle bättra sig sa han. Jag har kommit på det nu igen (glömmer bort det med jänma mellanrum) att jag måste tala om precis hur jag vill ha det. Han "ser" liksom inte det så bra själv. Det är ju lite synd då kan man tycka, men vad göra:)
    Så tack en gång till för alla svar som hjälpte mig att förstå att det inte var jag som var kinkig bara utan att många skulle ha känt lika!
    kram!

• Hestia

Electric Lady - Jag menade fysiskt och inte psykiskt... ;)
    Tycker det är sanslöst dåligt att använda det som ett argument... "Jag mår dåligt om jag inte får komma lite då och då..."

Svar på tråden hur tänker killar/karlar? Hjälp mig förstå, tack!