Hur tänker vissa kvinnor ???
Lever i ett bra samboförhållande dock finns det lite smolk i bägaren pga en utomstående närmare bestämt min sambos efterhängsna kollega...
Hon har sedan dag ett hängt efter honom på ett eller annat sätt. Är ganska diskret på jobb men kvällstid skickar hon en massa sms, frågar om hon får bjuda på lunch, om hon får komma förbi, om han vill komma och fika hos henne etc etc
Han besvarar inga sms, försöker att undvika alltför mycket kontakt med henne på jobb (vilket är svårt på ett liiiitet kontor) och pratar ofta om oss. VI gjorde detta, VI ska göra det osv
Hon är fullt medveten om att han har flickvän/sambo ändå fortsätter hon. Vad gör man???
Ska JAG behöva ringa upp och prata med henne? Eller ska jag försöka låta sambon sköta det? Han sköter det ganska dåligt...
Bett honom att han ska ställa henne mot väggen och be henne lägga av. Han vill försöka sköta det snyggt och har länge trott att hon bara ville vara trevlig *jo jo*
Jag mår illa av allt detta, gör mig urbota arg och svartsjuk! Jag litar på honom men faen inte på henne. Jag tycker hon är vidrig och patetisk. Och hon visar ingen respekt, vare sig för honom, för mig eller för vårt förhållande.
Det är jobbigt för honom oxå för han jobbar ju med henne. Jag säger bara "No more Mr Nice Guy" Nu måste han ta itu med henne på riktigt och säga henne vad han/vi tycker. Den här tjejen är antingen ovanligt trög & dum eller så tycker hon det är kul att försöka nästla sig in mellan ett par. Förbjuden frukt smakar bäst.
Vet att hennes man lämnade henne för en annan, kanske är detta hennes sätt att försöka hämnas på något sjukt sätt? Vad tror ni? Någon som förstår sig på henne?
Vad tycker ni att jag skall göra, skall jag ringa upp henne och berätta vad jag vet eller ska jag bara vara kall och låtsas som ingenting?
Jag gissar att hon skiter ett stort stycke i mig pga av att hon aldrig träffat mig och således inte har några betänkligheter angångående flickvännen/sambon - vad tror ni?
Galen - japp det är jag!
Mvh
Galenpanna