Borås - Ulricehamn med omnejd?
Jag är från Borås! När gifter ni er? Vi gifter oss den 14 augusti ;)
Jag är från Borås! När gifter ni er? Vi gifter oss den 14 augusti ;)
Oj! Då är det ju exakt 2 månader kvar idag! Vad roligt! Då förstår jag att du börjar bli nervös... Är allt klart nu då? Vart ska du göra din brudklädsel?(Hår o make) Är villrådig vart jag ska gå... Är det stort bröllop, vad ska du ha för klänning, blommor, håruppsättning? Nyfiken ;)
Vi har ju ett tag kvar så jag är inte nervör ännu. De "stora" bitarna är bokade. Vi ska nu sätta oss med inbjudningarna och fixa i ordning dem. Eftersom det är semestertider i aug. så vill vi få ut dem hyffsat tidigt. Vi har ganska många gäster som kommer från annan ort o så. Kul om du svarar!
// Cielle :)
Hej igen! Vilken klänning!!! Helt häpnadsväckande vacker måste jag säga. Verkligen speciell i positiv bemärkelse. Själv ska jag leta efter en lite enklare variant men jag tycker verkligen att den var vacker. Grattis! Vilken tur att du har både mamma o kompis som kan hjälpa dig med hår o smink. Det är ju inte billigt direkt o det är svårt att veta vem man ska gå till för att bli nöjd. Vi kommer att bjuda ca 80 personer och vi gifter oss i Toarp Kyrka i Dalsjöfors. Det är ju som sagt ett tag kvar men tiden går ju fort.... Jag tror att det kommer bli jättevackert med din bukett tillsammans med den klänningen. Låter verkligen stilfullt alltihop. Kul! Lycka till med allt! Lägg gärna ut bilder efteråt så vi får se hur fint det blev! Mvh// Cielle