• West

Träff-tråden 2

här är vi... fast snart sover vi så att nattugglorna kan ta över... :)

• West

Snuttan har du inte påbörjat det ännu!? :D Vad har du gjort hela dagen egentligen... *hihi*

Anna - det lät riktigt gott det där med!!

Isis - konversation med sig själv ger de bästa svaren... :D Åhhhå! Imorgon?? *håller tummarna*

Istället för att sitta här och smaska sådana där rosa/vita/gröna bilar skall jag försöka gå till spisen och fixa de hemmagjorda hamburgarna... :)

• West

Duuuuuuuuuuuktig Snuttan! *klappar på axeln* Btw - väntar på nåt... :D Med lite vin borde det bli riktigt roligt... :D :D

• West

Och jo, ja just det! Igen...

Mat med respektive bör ske en lämplig helg om jag ens skall ha en chans att försöka övertyga honom om att ni inte bits, och att det finns fler datanördar i sällskapet som han kan prata med... :D :D

• West

efterrätt... *drömmer*

Cotterpin - jo, jag tror jag dyker upp. Sitter vid fel dator och kan inte kolla om/hur jag jobbar. Tror dock *suprise* att jag jobbar till 17. ...vem blir förvånad över det?! :D

• West

Tack Snuttan! Idag mår jag mycket bättre!! :)

Någon mer än jag som uppmärksammade en annons i GP idag?? :)

• West

*purrr*puuuurrrr* *mjauuuu* *tassar försiktigt in...* :D

Åååå! Ni har saknat mig?! :D

*hoppar upp och ner* HÄÄÄÄR ÄÄÄR JAAAG!!! *skuttar runt likt isis* :D

Här försöker man göra allt för att hålla sig undan, man undviker forumet [ja, det har gått bra, inga kliande utslag större än tekoppsfat ännu... :D] och samtidigt passade andra på att övertrassera mitt stackars mailkonto så att man riktigt kan hålla sig undan... :D :D :D

Vad händer?! Jo!! Det som kea efterlyste *piiip*piiip*!! Ett SMS!! :o Inte en chans man får...! :D

Men, nu är jag tillbaks! :D :D Efter att jag friskförklarat mig igen har det sjungts och shoppats på rea som en äkta entusiast - "MISSINASSEN"!! :D :D Men jag såg dock inte till Cotterpin på reanatten... ;)

Men nu är jag tillbaks! *purrrrrar lite till* isis - varför tänkte jag på "Men kurra då!!" från en annan tråd?! :D

Fredag - ev jobb till 17-tiden. Så det blir det nog inte.

3/3 jobb till... Just det! 17! *funderar vidare någon dag till. Finns det någon hemsida Ect.!? :) *tänkte kolla menyn ifall, ifall*

...och btw - min mail är rensad igen, så nu kan alla glada innehavare av min mailadress maila mig igen! :D

/smileysmarodören... :o ;) :D - de finns, alltså skall de användas...! :D :D

• West

*hoppar och vinkar* heeej keaaaa! :)

*hrmmm* Veeeem behöver inte mer böcker?! ;) :D *vet någon som yttrade sig om att det inte fanns mer plats i bokhyllorna* Fast det var ju ingen tung litteratur - Massage på 5 min (tänkte ge den till E *hint*hint* :D) och Världens elakaste citat - den kändes som den var min liksom... hihi!

Svar på tråden Träff-tråden 2