• West

Träff-tråden 2

*pinglar till* :D

kea - vi skulle kanske slå oss samman ett gäng!? *ler* Ullared! Ullared! Ullared!

Bäst är en vardag! Tro mig... onsdag & torsdag & fredag har de öppet till 20 så det funkar ypperligt att åka si så där runt 13-tiden om man vill...!

Anyone for Ullared?! :)

• West

Oj! Så många som vill till Ullared?

Gift Anna, kea, isis & jag! Va' kuul!

Åker gärna en tidig eftermiddag (när jag vet hur jag jobbar) dvs onsdag/torsdag/fredag. Hur har ni det då?

Fler som vill med och göra slut på pengar?! :D

• West

Neeej! _INTE_ fika onsdag kommande vecka! Det vet du ju isis... :)

Övriga planer för veckan har jag ingen aaaning om... *kliar mig i huvudet* Nepp. Inte någon aning. Tomt. Borta. :D

Sov dags! Lite halvsegt med 45 mil i bil på en dag och vetskapen om 25 nya mil imorgon. Men kul är det! *fniss*fniss*

• West

Tisdag. Tror det funkar... :) *tittar efter*

Gissa när jag slutar... 17:15 så klart! Gör visst alltid det när vi skall fika... *buhuhu*

Ja, ja... Sovdags nu efter en kul helg! *ler*

• West

*bah* PARTISK! *fusk* Tror du får någon stamgästrabatt på TinTin isis... :D

Ikväll har jag sjungt = gott humör! *ler*

Tror jag kan imorgon.

• West

Snuttan läser säkert här imorgon... :D

Messa mig om hur det blir så är du jättegullig! Efter som det är lite luddigt just nu... :)

Nattinatti på er!

• West

*SKRIIIIKER* DET ÄR LUDDIGT!! :P

"Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Citat: Nalle Puh :D:D:D

*ZZZzzzzZZZzzz*

• West

Tjooo!

*niger och tackar Snuttan för presenten* :D

Liten men naggande god :D skara som fikade! Mysigt fik det där ju! *hur har jag kunnat missa det?!?!*
    Det får vi göra om! *ler*

Förutom AW:n - när skulle vi till GeKås?! :D

• West

*hrmmmm*

Vecka 12? *lätt förvirrad* Det är nästa vecka eller? Eller veckan därpå??

Ja, ja, missar man en gång tar man igen det nästa gång! *vis av erfarenhet...* :D

• West

Gooooood moooorgon! :D

Tänk. När de inte ringer och vill att man skall jobba, då skuttar man glatt upp... HALV ÅTTA!! *galen*

*hoppar och viftar till det blå!* In- och ut-flygningssträckan går ofta här över. Jupp - hon med den skånska flaggan det är jag! *viftar lite till* :D :D :D

Svar på tråden Träff-tråden 2