Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Hej! Här är jag och är en nattuggla men ingen annan
Nåväl. Jag dyker upp hos dig Maggi. Vi har byggt oss ett nytt köksbord idag så jag har inte suttit vid datorn förrän nu. Ska bli kul att ses!
Kram och God Natt
Ha Ha Jag visste att det fanns fler vakna!
Men snuttan, jag sitter alltid här och väntar på dig! :D Har ni byggt från scratch eller ikea byggt? :D
Jag bakade till imorgon igår... men nu börjar kakburken se tom uut! :( Kakmonster kakmonster vem är kakmonster!?
Snuttan här är en nattuggla till!:D
Kul att du och isis+ J kommer till Maggi imorgon!
Har ägnat mig åt att lägga upp veclans träning, har ju köpt kort på F&S i Eriksberg= görbra där!, har räknat ut att jag kommer att träna tre pass nästa vecka förutom att jag tränade step up idag och aerobics imorgon!*stolt* :D
isis, nu fick du mig att fundera på om jag skulle gå till frysne å ta upp lite kakor!, blev sugen!
Anna - Lugn lugn.. Du har hela året på dig att träna! Ta inte ut dig nu i början så att du skadar dig! :o
mutter mutter, trodde jag hittat nån vaken... mutter mutter. Går väl och lägger mig då.
Hoppas jag träffar nån av er i morgon!
BT uppdaterar sent. Jag ligger efter!!!!
Vi har köpt en skiva och fått den såga på Hornbach. Köpt ben som vi skruvat fast. Slipat och bror har använt sin överhandsfräs. Sedan oljat in bordet. Oh La La jag är så nöjd!!! Det ska torka till i morgon.
Japp, BT är sega!
isis, jag lovar att inte "ta ut" mig i onödan!
Som du säger ett helt år har jag ju på mig! :D
Men jag tänkte börja att köra hårt och trappa ner lite sedan, eftersom då har jag kommit in i det!
Skoj att vi blir några stycken i morgon!!!
Tja BT är sega och jag börjar bli seg i kolan oxå så nu ska jag göra slag i saken och gå till sängs!
God Natt på allvar denna gång.