Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
*snörvel*
Har blivit allergisk *sucka*
Dyker upp 17.30 och är med en liten stund och fikar, typ 1 timme!
KRAMAR M
Maggi - Vad kul att du kommer! Jag vill veta ALLT om din möhippa! Själv är jag nervös över min... undras när den blir och framför allt HUR den blir.
Anna - Det är bara du slår en signal, jag kommer ha mobilen med mig.
Kul att vi blir ett gäng ikväll!! Känns som att det var jättelänge sedan vi träffades allihop. Håller tummarna för att ALLA kan komma!
Nell är kidnappad så hon kommer inte men jag står vid Valand 17.30 och väntar en stund och hoppas på att ni som blir sena ringer, ni har ju nummret.
Ses ikväll!
Ledsen..jag kommer inte hinna komma till 17.30. Får se om jag kanske kommer senare.
Kram på er!
Det börjar tyvärr se ut som en dålig vana, men jag kan inte komma på fikat i afton.
Jag blev dålig igår (feber) så jag ska umgås med min kudde isället för er. Jag börjar tröttna på dess sällskap (kudden alltså) och hade mycket hellre velat vara med er...
Tack isis och snuttan för en trevlig fika!
Hoppas vi kan ses allihop snart! :D
Hej tjejer!
Jag blev ju hippad igår så jag missade fikat... men det var det värt (Ni kan läsa om min hippa i tråden 'Nell har blivit hippad')
Men när ska vi fika nästa gång? Jag vill ju träffa er innan jag försvinner på bröllopsresa i fyra veckor!
Ha en bra dag!
Kram,
Nell.
Tack själv Anna. Isis oxå förstås för fikat!
Vi måste ju ses nån gång innan Nell åker bort. Maria du får friska till så vi får höra om resan! Jag är så NYFIKEN
Synd jag missade *veliga jag*
Var verkligen riktigt trött och somnade i soffan 20.50. Allergierna är lömska nu! *mer knark åt mig*
Hoppas vi kan fika snart. Saknar er alla!
KRAM
Hej hopp!
Vill ochså fika snart igen,även om vi (isis, snuttan och jag sågs igår)
KRAM
När ska vi fika då? Den här veckan kan jag egentligen vilken dag som helst. Nästa vecka kan jag bara måndagen. När kan ni? Vilka vill vara med?
Ha en bra dag!
Kram,
Nell.
*flyttar upp*
Jag åker bort idag och kommer tillbaks till stan på lördagkväll. Måndag passar mig bäst. Ha en trelig helg!!!