Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Valand kl. 17.30 låter bra!
Passar på att flytta upp när jag ändå är här inne! :D
isis och jag hade egofika igår på Husaren. Jag fick en SSSTTTOOOOOORRRRR kaka!!!!
Åh vad mysigt för er, Snuttan och Isis! Önskar jag kunnat vara med, men jag var på Hornbach och köpte en slagmejsel och så letade jag runt efter murgrönor...
Jag ser fram emot fikat på måndag :-P
Vet ni...? Jag har fjärilar i magen inför eventuell möhippa...
nell, Hur gick jakten på murgröna? och slagmejsel??? ska du försvara dig???
Snuttan: Hihi, jag visste att jag skulle få kommentarer om min slagmejsel Den är faktiskt en present till en som ska hjälpa oss under bröllopsdagen. Och han kommer bli glad, det kan jag garantera!
Med murgrönan gick det sådär... Jag bestämde mig för att i alla fall beställa från Växtvärken där de även ska göra min brudbukett. Då får jag fina murgrönor
Fina murgrönor är bra, fula murgrönor är dåligt!
Tack för egofikan Snuttan! :D Ska bli trevligt och fika på måndag! Mmm....
Ha en trevlig älg allihopa!
Tack själv isis! Det var mysigt!
Vad kul nell, skall också använda Växtvärekn till min bukett etc.
Har blivit hippad i helgen. 25½ timmes möhippa. Har haft det helt underbart och roligt. Fick göra bara roligt och de hade verkligen tagit det jag älskar att göra och buntat ihop det på ett dygn!!!!!!!
Tack Anna gumman!
Stora vårkramar Maggi
Hej hopp i vårsolen!
Tack själv Maggi, vad roligt att möhippan var lyckad!, jag tyckte det iaf!
Kollade mitt schema förut och upptäckte att jag slutar kl.16.30, och är då på Gbg:s central kl.18.10, snälla , har någon av er möjlighet att messa mig så vet vilket cafe´ ni sitter? vore jättesnällt!
Skulle vi mot förmodan sluta tidigare så kommer jag till Valand kl.17.30, som bestämt!