Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
Blire nån fika imon lr?! Jag vill jag vill jag vill! Hoppas ni inte sviker mig... ;)
Angående måndag, vilken tid och var skall vi träffas?
Jag kan ju som sagt var efter kl.17.30 (om jag struntar i körövningen det vill säga! )
Anna, den slarver - jag ser dig allt!
Synd att jag missar fikat!
Fika på tisdag den 18/5??
KRAMAR
Måndag: Mitt förslag är att vi träffas kl 17:30 utanför Valand. Där finns det ju många kaféer man kan gå till. Café Garbo? Jag kollade upp Antiket, och där stänger dom redan kl 17:30 på vardagar.
Eller, förresten, var ligger Tintin? Där har jag aldrig varit och det pratar ju Isis så varmt om. Vad tycker ni andra?
Jag kan inte komma ikväll men på måndag vill jag mé :D
West - Din inbox är full, så du kan inte få några mail... Kan va´ bra att veta
Nell - vilken skam! Har du aldrig vart på Tintin!? :o Jag är i chock! :p ;)
Jag vill ,jag vill , jag vill fika på måndag! trist att det är körövning, men funderar faktiskt på att skippa den, men får av någon anledning dåligt samvete gentemot kören,
Vad tycker ni andra jag skall göra?
Kram// Anna som är fruktansvärt rådvill just nu
Isis - Hoppsan... Det var inte min mening att försätta dig i chocktillstånd! F´låt!
Anna - Klart du ska skippa körövningen! Även ifall kören lär sig en ny låt under övningen, så tar det inte lång tid innan du kan den också.
...ja, jo... jag upptäckte också det nu... Snälla kompisar som övertrasserar mitt konto med bilder (nej, det var _INTE_ Snuttan denna gång! :D)
Suck... Bara fika när jag inte kan, för jag _ska_ till "min" kör på måndag iaf... Sjunga är ju kul! *ler*
Nåja, den som väntar på nåt gott... ...gjorde hallon/blåbärspaj tidigare i veckan :D (Det är väl så det gamla talesättet lyder?! ;) )
Nell!! Jag åker till *du vet vart* i helgen skulle jag titta på något att ställa högst upp?? :)
Om inte annat - ha en trevlig helg allihop!