Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Ha! Jag fick ju nummer 1500
Halloj!
Ska träffa fotografen den 17:e men det kan ju inte ta hela kvällen. Kan komma senare. Vad sägs om en fika för oss som kan denna veckan? Mitt förslag är på torsdag. (Givetvis fikar vi på måndag oxå..)
Vil med fika, men det är lite mycket just nu. Kan verken torsdag eller måndag, men det kommer ju fler tillfällen!
KRAM
Jag är med på torsdag. Kan vi inte äta en bit mat? Kanske utnyttja Entertainment..?
Och jag är gärna med på måndag och då gärna till Antiket.
Nell: Ledsen för att jag inte kunde igår!
Tjörnbrud - Ingen fara! Vi tar det någon annan gång.
MAT!!! Tjoho! Entertainment! Dubbel TJOHO!!!
Hej hopp!
Ang. fikat på torsdag är det lite körigt för mig,men måndag lät bra,om jag skippar körövningen, jag kan efter kl. 17.30
Antiken lät trevligt.
*tittuuuut* :D
Solen lyser och jag strålar nog med den! Börjar få finfin färg i ansiktet i alla fall... :)
Fika. Jo. Vill...!! (Speciellt egofikan med Nell... *fnissa*). Men har tokmycket att göra känns det som. Tidigast efter Kristi flygare för min del. Tyvärr. :(
Fast å andra sidan... Då kanske vi kan pula ihop en picknick på Tjolöholm?!?! *jubla och skutta*
På återhörande! :D
Tycker det låter helt underbart west!
By the way: den 18/5 är inställd, alltså Mdm chic visningen. Ingen vill komma och jag orkar egentligen inte heller!
Kram M
West - När ska vi få till vår egofika? *ler* Efter Kristi himmelfärd har jag nog inte tid... Då är det ju bara dagar kvar till den stora dagen...
Kul att så många verkar kunna fika på måndag!! Har mailat med Isis och hon kan fika både torsdag och måndag. Kan någon som ska fika på torsdag ta på sig ansvaret för att tala om för Isis var och när?
Ha det bäst!
Kramar,
Nell.