• Catty

NÄR visste ni att h*n var den rätte?

"of all the bars in the world; you had to walk into mine.." Nej, det ar inte Casablanca, det ar hur vart forhallande borjade. I en bar i Amsterdam dar ingen av oss skulle ha varit alls egentligen. Borjade prata av nagon anledning och tittade upp 4 timmar seanre och alla vannerna hade gatt hem...
    Datade 2 ggr innan jag reste till Sverige over jul och insag pa flyget hem att det har var nagot valdigt speciellt. Atervande tidigare och tillbringade jattemkt tid tillsammans och efter 9 manader friade han! Gifte oss 9 manader senare och har nu varit gifta i snart 2 ar och tillsammans i 3,5 ar.
    Vet att vi alskar varandra och har mkt kul i hop, ar extremt goda vanner och kan prata om det mesta. Sen hander det val sma blippar langs vagen, men det sattet vi hanterar det pa ar ocksa tecken pa var karlek tycker jag.
    Summa summarum: visste att han var ratt redan fran borjan aven om jag nog garna vantat med giftemal for att bara fa leva i nuet da...Att han dessutom accepterar att folja med mig varlden runt ar ett annat starkt tecken pa att han ar ratt for mig och att han tycker jag ar ratt for honom... Det gor mig lycklig!!

Svar på tråden NÄR visste ni att h*n var den rätte?