Svartsjuk å osäker (långt å förvirrat)
Måste bara skriva av mig å kolla va alla ni andra tycker. Ja e så väldigt svartsjuk men gör allt för att bättra mig då ja vet att de e jobbigt för min karl. De räcker me att vi går på stan eller på stranden, om vi ser en vanlig film där de e snygga tjejer i som visar brösten eller nåt sånt å då mår ja skit. Skulle han titta på nån annan på stranden eller nåt så känns de som ett knivhugg i magen. Varför? Om vi går på stranden å han skulle kolla på nån som jag ansåg "ful" så spelar de ingen roll om han skulle kolla men de e när de e "snygga" tjejer me snygg kropp å snygga bröst å sånt som ja får ont i hela mig. Då vill ja bara gå å dö. Ja vet ju att min karl älskar mig å tycker att ja e snygg å så men ändå känner ja så. Ja vet åxå att han inte e en sån som "spanar in" andra (eller ibland tror ja ju att han gör de)å att han e seriös å allt. Men varför känner ja som ja gör? Finns de nån annan som känner igen sig? De e skitjobbigt. Ja vill ju liksom va nr 1 å de säger han att ja e. Men varför måste han isf kolla på andra då?