Inlägg från: Galenpanna |Visa alla inlägg
  • Galenpanna

Ska man berätta hur många man haft?

En undran, vet ni hur många sexpartners er kille/tjej har haft? Hur kom det upp, frågade ni eller berättades det?
    Själv är jag långt ifrån oerfaren och skäms iofs inte för mina bravader & erfarenheter men min kille är lite av det "prydare" slaget och jag vet inte vart jag ska placera honom. Om det är för att han haft så många att han ej vill diskutera det med rädsla för att jag skall dra ELLER om det är för att han inte alls haft särskilt många med tanke på sin ålder och tycker det är pinsamt.

Vet inte om jag vill veta..jag både vill och inte vill. Det borde ju kvitta, han vet hur man för sig i sängen och jag har inget att sakna. Givetvis har han ju haft några tjejer( fasta förhållanden) men lösnummer får han ha för sig själv, tror jag...

Hur gör ni? Vill ni veta eller ej. Och berättar ni sanningen, hela sanningen även om ni varit med många?

Tacksam för svar
    Rådvill...

• Svar på tråden Ska man berätta hur många man haft?
  • Galenpanna

Jag säger inte att det är intressant, till viss del är jag nyfiken men i andra änden inte.
    Han vill inte veta mitt "antal" och jag vill nog inte veta hans.
    I tidigare förhållande har jag varit med om att det diskuterats, ja dvs antalet sexpartners. Lite för att "mäta" sig med varandra. Och som en koll, "ja ok du har varit med hundra, vad är det som säger att jag ska bli nr 101 och den sista.."
    eller för att tja, jag vet inte..men visst intresse finns det visst för tidigare partners vare sig man vill erkänna det öppet eller ej.

Kram

Svar på tråden Ska man berätta hur många man haft?