• Majsan80

    Maria -79 Strix

    De har stängt vår "Strix tråd
    Jag som ville berätta att jag har hittat en klänning, det blev ett impulsköp i helgen. Jag är faktiskt väldigt nöjd
    Det blev en axelbandslös i siden.

    Har däremot en massa andra problem så för tillfället är det inte roligt alls att planera...men, men, snart är det dags.

  • Svar på tråden Maria -79 Strix
  • Maria-79

    Majsan80... Nu ramlade tiöringen ner... Har inte fattat förrän jag såg din mailadress att du är samma person som maja_faldt... Ooj oj... Jag som vill hyra dukningsgrejer av dig ju!

  • Maria-79

    Majsan, men fattade du att jag var jag? eller är det bara jag som är knäpp? :D

    Ska förässten förelså ett till datum då vi kan träffas. Vad sägs om att ta en fika på söndagseftermiddag den 4/4?

  • Majsan80

    Hade ingen aning

    4/4 låter bra för en fika.

  • saris

    Grattis r.a.b - vad roligt! Du berättade ju att ni hade försökt ett tag, superkul. (Jag är också sugen, men nu ska jag ta en sak i taget... ).

    Alla ni andra, det blir alltså kl 19.00 på onsdag. Det borde jag hinna till. Känner ni förresten till ngn bra sömmerska - behöver hjälp omgående med att sy om mammas brudklänning. Jag öppnar nog en ny tråd om det.

    Hejsvejs,
    S

  • Maria-79

    Uppdaterar eftersom jag gärna skulle vilja veta r.a.b s nick på familjeliv... Tänkte det kunde vara kul att hälsa på varandra där... Har letat o letat... men hittar dig inte...

    Någon som vill fika förässten? Ha det så kul på onsdag också!!!

  • Brud i Maj

    Hej tjejer,

    Jag kan tyvärr inte komma ikväll, men jag hänger gärna med om det blir någon annan gång igen.

  • Majsan80

    Hhmm, ska vi kanske byta till en annan dag? T.ex. en fika den 4/4?
    Om jag räknar rätt så blir vi 3 st ikväll, varav en kanske måste jobba...
    Vad säger ni ia04 och Saris?

  • ia04

    För min del spelar det ingen roll, bestäm ni. Jag kan idag men det är ok med en annan dag också. Just söndagar tycker jag är lite svårt men, men

  • ia04

    Tänkte på det du skrev om att "varav en kanske måste jobba". Som jag fattade det så var det inga problem för saris att komma till 19,00 det var väl om vi skulle ta det tidigare som det var problem.
    Ja, ja vi får se vad hon säger om hon dyker upp. Annars få vi åka dit och möta henne. 3 är ju bättre än 1

  • ia04

    Majsan80
    Hur tar man sig bäst dit??

  • Majsan80

    Antingen så tar man en promenad från Slussen, upp för backen förbi McDonalds. Följer man den vägen går man förbi Tjärhovsplan (med Jimmys steakhouse) och ett kvarter efter sen ser man Poco Loco snett åt höger på Folkungagatan (brevid Ica Supermarket)

    Man kan också ta buss 46, 3 eller 53 uppför backen till Tjärhovsplan. Buss 71 stannar nästa hållplats utanför Ica butiken.

    Jag kommer dit men jag är rädd för att jag inte orkar alltför länge, opererades i morses Jag ställer mig utanför vid tio i sju.

  • Maria-79

    Majsan, oj då... Hoppas du mår bra i alla fall.

    Ha det så trevligt ikväll allihopa! Hoppas vi kan ses en annan gång. Själv ska jag vara hemma med sonen och mysa... Synd att mina föräldrar bor 12 mil bort, annars hade jag kunnat skaffa barnvakt! Men men... inget att göra åt.

  • ia04

    Fy det låter trist hoppas det inte var något allvarligt.
    Det är svårt att säga exakt när jag kommer men runt 19,00, gå du in så länge så slipper du frysa

  • Majsan80

    Nej, inget allvarligt
    Har ont men än så länge funkar Ipren.
    Då ses vi runt 19.

  • Majsan80

    Förresten, har försökt få tag på restaurangen för att senarelägga tiden till 19, än så länge utan lycka.
    Jag tror dock inte att det är något problem att byta tid men jag går förbi där för säkerhets skull på väg från jobbet.

  • ia04

    Kalas!!
    Håller med, borde inte vara något problem

  • Majsan80

    Är ni kvar? Jag tror nämligen att jag går hem från jobbet nu, bedövningen släppte nämligen för någon halvtimme sen och det gör ONT.
    Skriv om ni ser det här!

  • ia04

    Har svarat i den andra tråden istället

Svar på tråden Maria -79 Strix