• sossofie

Sex under mensen

Duschar gör man väl innan och efter att man har/haft sex....och definitivt efter!
    Vem vill gå och lägga sig bland lakarnen om det är kladdigt och luktar kroppsvätskor????

Klart att du MISS IDA ska ha sex om du vill under mensperioden, jag blir alltid mer sugen då.
    Följ de andras råd och duscha och kissa efter.

• sossofie

Alltså verkar det som att en del hakat upp sig på min åsikt om att duscha efter man har haft sex. Så ni menar att ni inte duschar efter att ni haft sex? Är det mysigt att ha "mannens avkommor" kvar till morronen efter? Det fattar inte jag!! "kroppsvätskor är guds gåva till mänskligheten", Jo visserligen, men jag vill inte "spara" den till dagen efter...

• sossofie

Att allt ska behövas tas så allvarligt här.....så trist! Låt var och en ha sin åsikt utan att kasta massa skit!!!

Och hur i sjutton kan ni veta när jag och min man har sex, måste man alltid ha det mitt i natten och i sängen????!!!! Snacka om dålig fantasi.....

Kan ialla fall hålla hygienen i trim!!

• sossofie

Electric Lady

Det ska jag tala om för dig:
    1. jag jobbar i kök och triv inte ned att gå och lägga mig med osande pytt i panna ihåret och duschar därför.
    2. Min man är medvetslös på morronen och duschar därför på kvällen.
    3.Torr i hyn blir jag inte eftersom att det finns hudlotion att köpa i affärerna.
    4.Vi bor i villa och har inga grannar runt oss.
    5.Jag avskyr såna här påhopp, med tanke på att det ska bli tjaffs överallt på BT.
    Helt Larvig diskussion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heja WW, där stöttar alla varandra!!

Ha de´gott :)

Svar på tråden Sex under mensen