Inlägg från: Electric Lady |Visa alla inlägg
  • Electric Lady

Sex under mensen

Det är inte farligare än vanligt att ha 6 under mensen. Det är inte viktigt att duscha efteråt. Men det är VÄLDIGT viktigt att LÅTA BLI att duscha upp i s l i d a n. Det funkar inte som preventivmedel och sabbar slemhinnorna.

• Electric Lady

Jag duschar då aldrig före eller efter. Kroppsvätskor är guds gåva till mänskligheten.

• Electric Lady

SJÄLVKLART vill man ha mannens kroppsvätskor kvar! Det är bra för hyn.
    Och framför allt är ju de kvinnliga kroppsvätskorna som manna från himlen.

• Electric Lady

Jag har ju bara haft sex med hippies, så jag har bara hört talas om det här duschandet som någon sorts legend.

I vilket fall tycker jag att det verkar ännu lustigare att duscha innan. Ligger man och kramas först då, och sen in i duschen och tillbaka?

Vad torr hy man måste få!

Och snacka om blött i sängen! (där kom hippiehåret in i bilden igen iofs)

Fast jag HATAR ju att duscha generellt sett så det kanske är det.

Eller så är det helt enkelt så att en välmarinerad kropp är bättre.

• Electric Lady

sossofie, jag är bara nyfiken.

Jag undrar hur det funkar liksom. Säger man "nu går jag och duschar så kn*llar vi sen, ok?"

Eller springer man iväg till duschen om man känner att det börjar hetta till?

Eller har man för vana att passa på att ha sex när man ändå har duschat?

Blir man inte torr i hyn?

Är det inte störande för grannarna med så mycket duschande?

Jag bara undrar, för tanken att duscha innan eller efter har aldrig fallit mig in.

• Electric Lady

Sossofie

Men snälla nån, varför arg?

Jag skrev ju att jag bara är nyfiken! Det är helt upp till dig att svara, och det var jättesnällt att du gjorde det. Nu vet jag att det är "passa på"-alternativet som gäller för dig. Jag har inte varit det minsta otrevlig mot dig, eller "tjafsat". Blir lite ledsen när du är så arg.

(andra som kör på dusch innan sex får gärna berätta hur de har lagt upp det, jag är helt fascinerad)

• Electric Lady

Det finns inga äckliga lukter på vare sig min eller min killes kropp. Om man har en äckligt lukt fattar jag om man vill duscha innan - men det verkar ändå knöligt.

Vilken variant kör du på Katie, om man får fråga? Passa på, komma överens, rusa iväg? Jag förstår om du inte vill svara eftersom det är en privat fråga.

Vad det gäller lakanen blir väl de lika nedkladdade vare sig man duschar eller inte. Såvida man inte tar med lakanen in i duschen?

• Electric Lady

Vi har bara två handdukar... shit vad man skulle få tvätta då!

Självklart fattar jag att jag framstår som världens äckel för dig. Inget konstigt med det, när man är helt inställd på så olika sätt.

Svar på tråden Sex under mensen