• vattuman

Hjälp min sambo har herpes!

Hej! Fick veta att min kille har herpes men dom är inte säkra förrän provet är klart men läkaren verkade säker,det verkar tyda på det också. Tänk om jag också har det? Känns så ledsamt,precis nu när vi ska gifta oss och allt. Vi vet inte ens hur det kan ha uppkommit,ibland funderar jag om han varit otrogen men jag tror inte det. Jag blev så arg på honom idag och nu känner jag ångest,han är en helt underbar kille och jag älskar verkligen honom. Tänk om jag inte törs ha sex mer? Finns det fler som är i min sits?

• Svar på tråden Hjälp min sambo har herpes!
  • vattuman

Tack för din omtanke, jag ska verkligen krama om min kille.

• vattuman

Tack alla! Jag ska gå och kolla mig imorron,jag kanske dessutom är gravid!

• vattuman

Tack alla för era omtänksamma svar,känner mig redan lite bättre.Jag har inte fått nåt utslag överhuvud taget,det kan vara som ni säger att man bär på det utan att veta om det. Tycker så synd om min kille, men vi får se vad blodproven visar, har vi tur så är det nåt annat men det verkar tyda på herpes. Vi kan ju hoppas att det är den lindrigare typen. Chocken jag fick har lagt sig nu och vi har bråkat men allt är bra nu,det jag var mest rädd för är att jag kanske kan smitta barnet om jag är gravid därför vart jag så rädd. Men jag har läst på och vet lite mer och era svar som jag har fått hjälpte mig Tack än en gång alla som har skrivit!!

• vattuman

Hej! Min sambo har aldrig haft blåsor utan bara sår,kan det vara herpes ändå? Det kom efter vi hade älskat,han har inte haft några förrut,vad kan det va?

• vattuman

Hej! Idag kom min sambos provsvar och det var negativt men dom vela ta ett nytt blodprov ifall dom hade tagit det för tidigt. Hur säkert är ett blodprov? Jag tror inte min sambo har nåt sånt, hoppas att nästa svar på blodprovet också bli negativt. Har ni fått tagit ett till blodprov?

Svar på tråden Hjälp min sambo har herpes!