• E_K

    Träffar i Borås

    Hejsan...
    Finns det inga BT-träffar i Borås...
    Om inte kanske dags...

  • Svar på tråden Träffar i Borås
  • lilla C

    Hej!

    Vi bor också i Borås. Vi ska gifta oss i sommar. Friade på nyårsdagen så det är hektiskt planerande som gäller här.

  • glassegott

    Hej!!
    Va roligt att ha så nära till bröllopet! jag försöker planera för bröllop nästa år! har inte tålamod till att vänta

    Var ska ni gifta er?

  • E_K

    Vad roligt lilla C då har du inte så mkt kvar till den stora dagen...

  • lilla C

    Vi ska gifta oss vid Öresjö, någonstans åt Fristad-hållet till. Har inte bestämt exakt var än. Hoppas på att komma iväg i helgen och titta. Efteråt ska vi bjuda på lunch i Mölarps kvarn i Fristad. På kvällen ska vi äta på restaurang och bo på hotell och ägna oss åt varandra. Får ju passa på när man har barnvakt...

    Planerade att ha ett ganska litet bröllop och då trodde jag inte att det skulle bli så mycket, men... det blir inte alltid som man tänkt sig...

  • Susse3

    Jag och min fästman bor i Borås. Vi ska gifta oss nästa sommar så jag är helt ny här på sidan!!!

  • E_K

    Hej Susse3
    Välkommen och hoppas att du komemr trivas här...
    E oxå ganska ny o tycker det e jättebra att få idéer här ifrån...

  • E_K

    Glömde fråga har ni börjar planera ngt än o så...

  • skorpion

    Hej!
    Vi bor också i Borås och hålle som bäst på att planera vårt bröllop till sommaren...

  • Susse3

    Hej E_K och tack för välkomnandet!
    Vi har börjat planera men vi fick börja med att byta datum Så nu är det 28 maj 2005 som gäller. Vi håller på att leta kyrka och festlokal just nu. När gifter ni er och hur långt har ni kommit?

  • E_K

    Vi vill gifta oss nästa sommar men inte bestämt datum än för att vi kan inte bestämma oss om vi ska gifta oss i Sverige eller Turkiet...
    Han har sin familj där o det blir lite svårt för dem alla att komma.
    Men det stoppar inte mig att börja planera hahahh. Jag håller på med gästlista, budgeten och kollar klänningar... Kan inte låta bli

Svar på tråden Träffar i Borås