• Jacequeline

Attraherad av målaren!

Hjälp!
    Vi har en målare här och målar om! Jag är hemma själv, och har pratat väldigt mycket med målaren.
    Han flirtar väldigt mycket och jag gör väl det också, även fast jag inte vill! :(
    Men jag känner sån dragning till honom. Han har varit här i 2 dagar nu och jag undrar hur det ska sluta...

Känner mig väldigt skamsen att jag känner sån attraktion till honom... och jag kan inte vara borta medans han målar :(

Hjälp mig...

• Svar på tråden Attraherad av målaren!
  • Gun

Läs en riktigt tråkig bok. Du ska nog se att det går över

• Jacequeline

Haha :D men jag har försökt... Men han har varit här sedan kl 07.. och blir bara mer och mer galen.
    Det kanske är för att jag har mens? Jag blir väldigt k** då.. :D

Har du några andra tips?! :D

• Gun

Byt kläder. Kör på riktigt sunkiga. svettiga träningskläder så ska du se att du inte känner dig så läcker längre.

• bimbim

det är klart att man ibland blir attraherad av människor man möter men om du har ett förhållande soom du inte vill skada så se till att hålla dig ifrån målaren. Sysselsätt dig med annat, var i ett annat rum. Han ska göra sitt jobb dvs måla och du ska ???. Vet inte varför du är hemma men men mitt tips är att du sysselsätter dig, bestäm redan dagen innan vad du ska göra så att du inte har tid att flirta med honom.
    Skäms inte för dina känslor, det är bara dina handlingar du kan styra!

• Guldfisken

Hihihi... vilken p*rrfilms-klyscha

• MimmiMus

Om du har man/sambo/pojkvän så skit i målaren! Annars: "GO FOR IT, GIRL!!!!!!!"

• Jennifer E

Håller med ovan, kör hårt om du ej e upptagen, en riktig p*rrfilmsscen!

• Jacequeline

Haha :D vilka idéer vissa personer har här inne (känn dig träffad Guldfisken)! ;)

Problemet e att jag har pojkvän, men vi har inte setts på ett tag. Och när man har väldens trevligaste karl i köket och hur snygg som helst så är det lite svårt att inte "iskall". Även om jag skulle vilja vara iskall... :D

Varför måste han vara så trevlig och härlig för?:D kan dom inte vara jätteotrevliga så man inte får sånna problem ;) *skämt* ;)

• Jennifer E

Jobbig situation... Hoppas du kan hålla dig!

• stinalina

Knepig situation... Men samtidigt lite kul. Nu skall jag komma med mitt snusförnuftiga förslag: Även om det är kittlande i fantasin är det en stor risk att man blir besviken om man lever ut sina fantasier. Så jag råder dig att ha honom kvar i dina drömmar och ta fram honom när lusten faller på Man får ha livlig fantasi bara, det blir oftast bättre än i verkligheten och så slipper man obehagskänslorna efteråt.

Svar på tråden Attraherad av målaren!