• Jacequeline

Attraherad av målaren!

Hjälp!
    Vi har en målare här och målar om! Jag är hemma själv, och har pratat väldigt mycket med målaren.
    Han flirtar väldigt mycket och jag gör väl det också, även fast jag inte vill! :(
    Men jag känner sån dragning till honom. Han har varit här i 2 dagar nu och jag undrar hur det ska sluta...

Känner mig väldigt skamsen att jag känner sån attraktion till honom... och jag kan inte vara borta medans han målar :(

Hjälp mig...

• Svar på tråden Attraherad av målaren!
  •  Kaya ,fd Marlie

Ha ha ha...
    Allvarligt talat,det är ju hans sista dag imorgon ju....
    Det måste hända nåt spännande!!!!

• Electric Lady

Gräddvit gibson les paul standard, 80 w marshallstärkare. Vad annars?

• MeLyAnA

hallå, kaya! kom till chatten då! :D

• Jacequeline

Hej girls!
    Det är helt ok att ni snor min tråd :)

Hans kollega var här idag, och jisses vilken skillnad. Sa ca 3 meningar allt som allt ;) Han är väl rädd för mig, haha.
    Han grundmålade, och det är nu lila! *hua* Det ska vara ljusgrått... :D Enligt en av mina vänner så är det bara grundmålningen som blir så... det får vi verkligen hoppas ;)

Så nu kommer jag vakna igen av att han skriker, "Målaren är här nu!!!!!" kl 7. ;) Härligt... ;)

Men pojkarna ligger efter planerna, och det en dag eller två till. Vet inte riktigt.. som sagt, skåpen är inte riktigt klara.
    Får se om han friar till mig fler gånger :P (han har endast gjort det på skämt)

Nu måste jag diska! :D Och ska självklart måla in honom i ett hörn imorrn ;)

• londonbruden

Vanta lite...MUSE dom ar britter eller hur? Tror jag kanner deras manager....

•  Kaya ,fd Marlie

London bruden, jag dom är britter!

• londonbruden

Da kanner jag som sagt deras manager... Vi skulle ga deras konsar i manchester men kunde inte i sista minuten.

Jag maste vara helt bakom for jag fattade inte att dom var kanda utanfor UK!

• Sunnanvind

Jacequeline, har målaren dykt upp än? Inte utan att man är lite nyfiken...

• Maica

Oj, så spännande!! Nu vill jag veta hur det gick! Det sägs att man barar ångrar allt det man inte gjorde...inte för att jag vill uppmuntra till otrohet, men...

• Jacequeline

Nej :(
    Hans kollega kom idag... han är väl sjuk eller jobbar någon annans stans.

Lite svårt å få hur han som är här nu, eftersom han har sagt 2 meningar sen han kom innanför dörren..:(

• CyberPet

Kanske den flirtiga målaren insåg att han var ute på djupt vatten och skickade sin polare. Eller så är han sjuk. Bäst att fråga kollegan och be om telefonnumret ;)

Spännande detta med målaren! Själv hade jag besök av en snygg rörmokare, men maken var hemma så det blev inte mer än en flirtig blick. Oj vad dessa hantverkare är läckra. :D

Petra

• Jacequeline

Hehe, ja Petra, du förstår mig :D

Tyvärr så försvann den tysta målaren och självklart så målade han klart... :(
    Men vi har redan bytt mobilnr, tror vid gjorde det redan dag två ;) Men eftersom man har pojkvän, så kanske det inte är så smart att ringa? Känns redan då som man går över gränsen...

Jag måste ha fått pippi ;) eller så det bara massa vårkänslor :)

Vår-kramar
    /J

• Cassiopeja

Borde vara förbjudet med snygga hantverkare... *S*

• Sjöjungfrun

Inte när man ska gifta sig med en rörmokare.

• Monn

He he, jag har också en alldeles egen snygg hantverkare här hemma. Han har fått sätta upp många onödiga hyllor bara för att jag ska få se honom arbeta ;)

• Sjöjungfrun

Blåkläder hoppas jag dom tillverkar i alla evighet....

• mickes isprinsessa

Jag tycker att eftersom du har pojkvän så borde du själv känna efter vad du känner och vad du vill göra.
    Känner du en stark attraktion till killen, och känner att det inte skulle göra ngt ifall ditt förhållande skulle ta slut pga det, då tycker jag att du ska ta det steget och ta kontakt med målaren, men se till att vara ärlig mot din pojkvän, va alltid ärlig både mot dig själv och din partner.
    Lycka till
    hör av dig sen och berätta hur det slutade :)

• KUS

Vi har målare på mitt jobb, efter en brand, och jag kan säga att där stämmer inte myten om att alla hantverkare är se_iga... Jisses va de ser ut... och luktar...
    :)

Svar på tråden Attraherad av målaren!