Inlägg från: Jacequeline |Visa alla inlägg
  • Jacequeline

Attraherad av målaren!

Hjälp!
    Vi har en målare här och målar om! Jag är hemma själv, och har pratat väldigt mycket med målaren.
    Han flirtar väldigt mycket och jag gör väl det också, även fast jag inte vill! :(
    Men jag känner sån dragning till honom. Han har varit här i 2 dagar nu och jag undrar hur det ska sluta...

Känner mig väldigt skamsen att jag känner sån attraktion till honom... och jag kan inte vara borta medans han målar :(

Hjälp mig...

• Svar på tråden Attraherad av målaren!
  • Jacequeline

Haha :D men jag har försökt... Men han har varit här sedan kl 07.. och blir bara mer och mer galen.
    Det kanske är för att jag har mens? Jag blir väldigt k** då.. :D

Har du några andra tips?! :D

• Jacequeline

Haha :D vilka idéer vissa personer har här inne (känn dig träffad Guldfisken)! ;)

Problemet e att jag har pojkvän, men vi har inte setts på ett tag. Och när man har väldens trevligaste karl i köket och hur snygg som helst så är det lite svårt att inte "iskall". Även om jag skulle vilja vara iskall... :D

Varför måste han vara så trevlig och härlig för?:D kan dom inte vara jätteotrevliga så man inte får sånna problem ;) *skämt* ;)

• Jacequeline

Hej!
    Jisses... vet inte om det har gått för långt nu.

Han önskar att han får massage av mig... han verkar vilja leda det längre än vad jag vill... hmm..

Men jag tycker det e så himla festligt ;) kul att det finns sånna fina hantverkare :D

Ska flirta lite från er också.. dock inte någon massage ;)

• Jacequeline

Jag har inte tänkt att göra något med honom.. Jag fick bara sån panik när man känner att flirtar av sig själv. Man kommer lixom på sig själv.

Tack ni som förstår mig! :D Och som sagt..för alla som undrar så hur det har gått så har det inte hänt något. Han har ju varit här ända sen i måndags, och allt vi gör e att prata :)

Han kommer på fredag igen, sedan är han borta :) så alla ni som vill ha smaskiga detaljer... sorry *ler*

Om det är någon som är singel och vill ha en duktig målare så kan jag fixa ihop er ;)

• Jacequeline

Självklart blir det jättefint! :D

Målaren är singel, och visst känns det som en riktig sliskig amerikansk film.
    Han har redan friat på skämt. ;)

Jag och pojkvännen har inte träffats på några månader, han har flyttat till annan ort och har inte kunnat komma hit.
    Visst är vi kära i varandra, men det är som alla förhållanden. Det går upp och ner... Vi har varit tillsammans i några år, och det var länge sedan det fanns någon gnista.. :(

• Jacequeline

Åh! Kaya!
    Sluta nu! Ge mig inte mer tips på fina män ;)

• Jacequeline

Visst skulle det vara bra att ha en sådan man... och han verkar vara ett riktigt kap! Det är det som är så irriterande :) För man börjar fantisera om man var tillsammans med honom.

Men det är ju det jag älskar ju min pojkvän som jag har nu.

Så jag får fantisera om målaren istället ;)

• Jacequeline

Hej girls!
    Det är helt ok att ni snor min tråd :)

Hans kollega var här idag, och jisses vilken skillnad. Sa ca 3 meningar allt som allt ;) Han är väl rädd för mig, haha.
    Han grundmålade, och det är nu lila! *hua* Det ska vara ljusgrått... :D Enligt en av mina vänner så är det bara grundmålningen som blir så... det får vi verkligen hoppas ;)

Så nu kommer jag vakna igen av att han skriker, "Målaren är här nu!!!!!" kl 7. ;) Härligt... ;)

Men pojkarna ligger efter planerna, och det en dag eller två till. Vet inte riktigt.. som sagt, skåpen är inte riktigt klara.
    Får se om han friar till mig fler gånger :P (han har endast gjort det på skämt)

Nu måste jag diska! :D Och ska självklart måla in honom i ett hörn imorrn ;)

• Jacequeline

Nej :(
    Hans kollega kom idag... han är väl sjuk eller jobbar någon annans stans.

Lite svårt å få hur han som är här nu, eftersom han har sagt 2 meningar sen han kom innanför dörren..:(

• Jacequeline

Hehe, ja Petra, du förstår mig :D

Tyvärr så försvann den tysta målaren och självklart så målade han klart... :(
    Men vi har redan bytt mobilnr, tror vid gjorde det redan dag två ;) Men eftersom man har pojkvän, så kanske det inte är så smart att ringa? Känns redan då som man går över gränsen...

Jag måste ha fått pippi ;) eller så det bara massa vårkänslor :)

Vår-kramar
    /J

Svar på tråden Attraherad av målaren!