London träff??
Vart bor du?
Jag aker hem till Sverige pa lordag och ar dar i 2 veckor men efter det vore det kul!
Hur lange har du bott i London? vad jobbar du med? Ar din blivande Britt?
Sorry, men jag ar lite nyfiken!
Vart bor du?
Jag aker hem till Sverige pa lordag och ar dar i 2 veckor men efter det vore det kul!
Hur lange har du bott i London? vad jobbar du med? Ar din blivande Britt?
Sorry, men jag ar lite nyfiken!
Tank den 12 Juni ar jag redan gift!!!! Kommer tillbaks fran varan brollopsresa den 9e juni!!!
Hej igen!
Jag har bott utomlands sedan 1993 mest i England men aven i Tyskland och Spanien. Jag pluggade 3 ar i Manchester, 1 ar i bristol och har nu bott har i Kingston snart 4 ar.
Jag ar hogstadie och gymnasie larare pa en statlig flickskola och undervisar i Tyska, Spanska och EAL.
Min blivande ar Britt och vi gifter oss har den 29e maj!
Vore kul att ses och ta en fika eller nagot!
Vart i sverige kommer du ifran?
Vitamoln och utlandssvensk ska vi ta en fika snart?
Jag ar tillbaks i London nu, efter 2 super veckor hemma i soliga sverige!
Nar passar det er?
Londonbruden
Hej igen Londonbor!
Tyvarr kan inte jag komme i helgen. Med bara 5 veckor kvar till brollopet hinner jag inte i helgen. Har precis fatt veta att jag maste skriva Klassforestandar Utvarderingar om alla elever i min klass innan brollopet.....den har forsta veckan pa den nya terminen har varit som en shock!
Ses garna nagon annan gang!!!!!
Jag kunde tyvarr inte traffas men jag vet inte om nagon annan gjorde det....
Nu borjar det narma sig med stormsteg - under 5 veckor kvar!!!! Undrar om jag har glomt nagot viktigt....
jag bor ju ocksa har i london. jag gifter mig pa lordag sa tyvarr sa har det blivit lite mycket den senaste tiden - det var darofr jag inte har haft tid att komma !!!
Kommer garna efter varat brollop!
Jag hoppas det blir fint vader nasta lordag!!!!
Vi gifter oss har i Norbiton, om en vecka!!!!!
det ska bli sa kul!!!!
Hej alla londonbrudar!!!
Nu ar jag MRS B! Vi hade en fantastisk dag och allt flot perfekt!
Hur det for er med allt planerande????