• Nita

London träff??

Hej Londonbor!
    Bt traff later jatte mysigt men jag jobbar Lordagar(Buhu), nar ni traffas kan ni planera en traff nagon kvall??
    jag skulle jatte garna vilja traffas och fa se hur allt gar med era planeringar och dyligt. hjartliga hallsningar nita

• Nita

Hej Alla jag tycker att vi ska ha en ny traff den 13 Maj!! Det vore Jatte Kul, vadret kanse ar lite battre. Det Finns en mysig bar mitt i mot Southwark Station pa jubilie line. www.balticrestaurant.co.uk/
    Vi kan traffas och dricka coctails oppen for andra forslag. Vad sager ni?
    Kram Nita

• Nita

Absolut, vad roligt nagra fler?

• Nita

Hej, Ja Åsa Gåsa efter 18.00 blir jatte bra vad tycker in andra?

• Nita

Hej, Smulan2 jag kommer oxo, cycklar i fran jobbet sa jag ar dar ungefar 10 min over 18.00. Ni har traffats forut? Sa ge mig en ledtrad hur jag ska kanna i gen er.
    Jatte kul ser fram i mot i kvall.
    nita

• Nita

Hej forsoker att sta till vanster nar man kommer in igenom dorren, forsoker att fa ett bord jag ar typ 175 cm har en blakavaj och jeans halv langt sandrehar. Vi borde skaffa nejlikor he he. Ok jag ar dar 18.30.

• Nita

Hej Tjejer,
    Kom hem i Onsdags och har allt overstokat, jag ar helt utmattad och nu for star jag varfor man ska pa honymoon direckt efter sa man vila upp sig.
    Allt gick helt fantastiskt sa vi moste traffas och titta pa kort snart. Vita moln du ar vall i Sverige nu forstar jag men lycka till den 3 Juli Jiippii!
    Nita xx

Svar på tråden London träff??