• Smultronet

Hur tänker dem?!

Jag vill veta hur män tänker. Det här är helt sjukt.
    För en timme sedan ringer mobilen. Privat nummer står det. Jag svarar och det är min förste kille som tog min oskuld när jag var 21 år som ringer! Vi har inte talats vid på tre år. Det var en kort relation. Han sade att han ringde för att höra hur det är med mig och hur det går med kärlekslivet och så. Jag frågade om han har flickvän och han svarade ja. Jag sade att jag har lite bråttom och är på jobbet så jag hinner inte tala mer. Jag fick hjärtklappning. Tänk, på tre år har vi inte träffats/pratat. Men jag undrar, varför ringde han mig då han har flickvän/sambo? Det verkar så konstigt.Varför bryr han sig om mig hur jag mår?

• Svar på tråden Hur tänker dem?!
  • Smultronet

Men jag har inte hans mobil nummer el. något tel. nummer till honom så jag kan ej få tag på honom...

• Ellte

Oj..okej...tog du bort numret ur mobilen?

• Galleon Jack

Asså hur konstigt kan det vara? Han har väl tänkt på dej på sista tiden och kände för att ringa. Antagligen vet han väl inte riktigt själv varför.

• mrs.

killar är underliga ibland, det är nästan som endel av dem inte fattar att man inte tar upp kontakten med sina ex om man inte forts att ha det efter att det tog slut.

Men sen igen tjejer är inte bättre :) (hör inte hit men...)
    i början skickade en tjej som var kär i min make ofta sms till hans mobil men han svara vilket var ok för mig (vi skrev alltid dem ihop) för jag visste att hon hade och var en kompis i hans ögon och aldrig något mer. Men när hon inte fatta efter någon månad blev jag irriterad och svara själv och skrev: att jo tack min make och jag har det jätte bra och jag älskar honom, så du får nog vänta bra länge på honom för jag lämnar honom inte innan jag dör!
    Efter det hörde hon inte av sig.

Så folk är konstiga *skratt*
    så glöm att han ringde, för annars kanske du börjar fundera i det för mycket.

• Paulina

Låt inte ett, kanske helt oplanerat, samtal från din ex-pojkvän förvirra dig för mycket.

Det händer att man återupptar kontakten med sina gamla vänner eller partners när man själv går igenom en förändring i livet. Och då ofta för att "göra upp" med sitt förflutna eller för att få en bekräftelse om att man gjort rätt.

Min gamla pojkvän försökte kontakta mig någon gång efter att han antagligen kommit över det att jag gjorde slut med honom. Kanske för att bekräfta för sig själv att jag inte längre betydde något för honom, kanske för att han alltid hade tyckt att man skall hålla kontakt med sina ex, kanske av någon annan anledning. Men knappast för att stöta på mig!

Om du är lycklig i ditt eget liv, låt inte balansen rubbas av små händelser.

• Smultronet

Han ringde från ett Privat nummer så jag kan ju inte se numret ifråga sedan är det någon som har ringt på min mobil för att sedan lägga på luren när jag svarar. Det har hållt på i en vecka dag som kväll. Jag har trott att det har varit en annan person men icke sa nicke.
    Precis som att han har busringt och inte vågat tala med mig då jag har svarat. Jag ska glömma allt det här och ringer han igen kommer jag fråga vad han egentligen vill. Rak på sak.

• Ellte

låter som en bra plan! *kramar*

• Smultronet

Han har inte ringt än iallafall..

• Lachique

Och så ringer han igen, nu på Valborgsmässoafton. En månad senast.
    Nu vill han träffa mig. Men han gjorde mig så osäker och tyckte jag borde jobba och ej plugga när vi umgicks för tre år sedan så jag tänker be honom att aldrig mer ringa mig. Det finns bättre män än honom.

• Lachique

Han är inte ens värd att vara vän med. Han sade till mig att jag betyder mycket för honom. Rent bullshit. Han har ju flcikvän oxå har han sagt. Men ej förlovad, ej gift, ej heller har han barn. Jag frågade..

Svar på tråden Hur tänker dem?!