Inlägg från: Mrs Corbally(f.dMrs Brady2B) |Visa alla inlägg
  • Mrs Corbally(f.dMrs Brady2B)

värt att fortsätta???

Otrohet i mina ögon är en gång är en gång för mycket...och hon har varit otrogen 2ggr..Tyvärr kan det vara svårt att bryta upp ett förhållande men jag tycker verkligen att du bör ge DIG själv ite tid och tänka på hur du vill ha det. Vad vill DU med ditt liv?? Om du verkligen tror att du kommer att få ett mkt bättre jobb utmlands och hon inte vill ens fundera på at komma med dig,så måste du bestämma om du tycker att erat förhållande är värt att stanna i Sverige för.

Låter säkert hårt och drastiskt, men hon har varit otrogen.

Jag kan bara säga vad jag hade gjort. Jag hade inte stannat!! Hade säkert varit jättejobbigt en längre tid, men jag är övertygad att man mår bättre själv istället för att behöva vara orolig att det kan hända igen.

Du måste sätta dig ner igen och tänka över detta själv...

Lycka till, ditt beslut än blir!!!

eja
    hur kan du kalla henne ärlig??? hade hon varit ärlig hade hon inte varit otrogen från början!!!!

eja
    vad jag menade var att om hon hade varit ärlig mot sig själv så hade hon..."påminnt" sig själv om at hon redann var i ett förhållande och inte "kan" vara ortogen till höger eller vänster....Men jag orkar inte hålla på att dividera mera om det.

Vad hon gjorde är oförlåtligt!!! Aldrig att jag skull kuna lita på nån som gjort så!!!

Svar på tråden värt att fortsätta???