• Gift Anna

värt att fortsätta???

Hejsan Mange!

Jag har inte varit med om att bli bedragen själv, men tycker det är väldigt synd om dig, att din flickvän inte "tabbat" till sig en utan två gånger. I mina ögon låter det som århundradets svek!

Jag tror att ni behöver ett långt och rejält uppehåll från varandra då du får möjlighet att tänka om du vill frtsätta att dela ditt liv med henne.

• Gift Anna

Hejsan Mange!

Jag har inte varit med om att bli bedragen själv, men tycker det är väldigt synd om dig, att din flickvän inte "tabbat" till sig en utan två gånger. I mina ögon låter det som århundradets svek!

Jag tror att ni behöver ett långt och rejält uppehåll från varandra då du får möjlighet att tänka om du vill fortsätta att dela ditt liv med henne.
    Detta kanske du inte vill höra ,men jag tror att det allra bästa vore om ni bröt helt och hållet med varandra. Det verkar som ni båda är måna om ert eget och kanske inte vill kompromissa, även om ni vill bli mer seriösa som du skriver, och då är det viktigt att kunna kompromissa ,tro mig!

Jag kan bara ta mitt eget förhållande ,numera äktenskap: Min då, fästman flyttade till storstaden för att studera, jag var inte alls pigg på det i början, tyckte det var trist att han lämnade vår gamla kommun, han tvingade inte mig, men tyckte att jag kunde flyta efter och söka jobb i staden.
    Sagt och gjort efter att i ett halvår pendlat mellan orterna, han kom hem varannan helg och jag åkte ner till stan varannan, tog jag mitt pick och pack och flyttade till en egen lägenhet i stan, efter att jag bott i stan i ca. 6 månader flyttade vi ihop. Det hade vart lite svårt att göra det direkt eftersom min man bodde med sin bästa kompis , och de var tvugna och säga upp kontraktet på den lägenheten.
    Nu har vi levt ihop i snart 3 år och gifta i 2.

Svar på tråden värt att fortsätta???