Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

Ang or*sm...

Jag kommer för det mesta när han är inne i mig men det krävs hjälp! Tror aldrig jag har lyckats utan hjälp faktiskt, nära men inte helt.

För mig går det fortast när han slickar eller när jag onane*ar, men det viktiga är ju inte att det går fort!

• Jennifer E

Jag tror också att anatomin spelar rätt stor roll! Både mannens och kvinnans. Även storleken på båda spelar roll tycker jag. Vissa gillar stora och vissa gillar små som tur är!

En konstig grej som min sambo påpekade när vi diskuterade såntr här nyligen är att storleken på killen ältas överallt men hur ofta pratar man om tjejens storlek? Mkt sällan! Den spelar ju lite roll också faktiskt, även om tjejer är mer anpassningsbara så är ju en del trånga och andra lite slappare.

• Jennifer E

Chalize, det låter ju riktigt trevligt det där! Vi brukar köra på liknande grejer, dock hittills utan g-punktsmassagen men ikväll, då ni!

• Jennifer E

I sure will!

Vi ska faktiskt hem till ett annat par innan och grilla. Vem vet vad som händer, de är trevliga!

• Jennifer E

Nä, absolut inte, men maten var supergod!

Själv händer det inget på "den" fronten, det är överhuvudtaget rätt trist att han är borta! Hoppas verkligen jag får ngt jobb i Visby. Snart!

Ikväll ska jag åka ut till landet med min pappa för att få lite plugghjälp. Har logistiktenta på onsdag vilket inte direkt gör det hela roligare.

Svar på tråden Ang or*sm...