• Aima

    Ang or*sm...

    Uch...jag skämms nästan över att fråga detta men jag blev så nyfiken då jag läste inlägget här nedan ang sex o era vanor...

    Får ni oftast or*asm när er man är inne i er?
    Hur lyckas ni i så fall med detta?
    Jag har aldrig lyckats med detta konststycket utan först blir det min tur o sen hans

  • Svar på tråden Ang or*sm...
  • Dea

    Aima, vi har det precis som ni.

  • Ellte

    Nope, har faktiskt aldrig hänt utan att jag eller han får "hjälpa till" lite :( Känns lite trist...men det är ju väldigt trevligt ändå :D
    (Och man kan ju "tajma" så att vi kommer samtidigt iallafall...för det är ändå bäst ;))

  • ProudWoman

    tyvärrr måste jag säga att jag aldrig nånsin fått det nån gång alls, varken med partner eller själv

  • Cecilia J

    Hi hi... För mig fungerar det varje gång, men det gjorde det inte med mitt ex utan där behövdes det lite "hjälp". Tror nog faktiskt det trots allt är utseendet på hans "apparat" som gör det. Den kommer åt där det är som skönast helt enkelt.

    Vad gör det egentligen att det behövs lite hjälp? Man kan ju göra det samtidigt så känns det kanske inte så konstlat? Då är båda nöjda hyfsat samtidigt sen...

  • Storm

    Jodå, visst lyckas vi med det. Tricket är att hitta en ställning som stimulerar lyckoknappen på rätt sätt. Det funkar bäst om jag får vara ovanpå och min man spänner rumpan lite och skjuter fram sitt bäcken. Jag lutar mig lite framåt och stöttar mig med händerna vid hans axlar. Känns det inget, prova flytta dig lite längre ner. Då gnuggas det jättetrevligt

    Puh! Jag lyckades beskriva proceduren utan att vara tvungen att blippa ut vissa ord för att slippa fastna i filtret.

  • Aima

    Bra (?) att det inte bara är jag som har detta problemet.
    Det svåraste blir nog "tajmingen" att det ska funka sammtidigt.
    Storm-trots att din beskrivning var så bra så hade jag lite svårt att förstå.
    Hur var er "utgångspungt".Menar du en "bakvänd" missionär med dig överst?

  • ninonica

    Jag lyckas i princip bara få o*gasm i en ställning, när jag "rider". Det har funnits några få undantag, då med en kille som var lite större än min nuvarande. Så storleken har nog viss betydelse, även om den inte får vara hur stor som helst.

  • Dea

    Det funkar aldrig om jag inte kan ha höfterna raka. Men jag är jättenöjd med hur det är.

  • Lakritztroll

    Hänt ngn gång men oftas hjälps det till på andra vis!!

    Tror att detta är mer vanligt, än om man ser på p-rullar, då det ALLTID fungerar utan ngn hjälp......

  • EmmaPemma

    Aima:
    försök att hitta en ställning då cl*tor*s samtidigt stimuleras av hans "stolthet". Jag tycker att det fungerar väldigt bra att ligga på sidan mittemot varandra, eller att sitta gränsle över honom. Det finns säkert massor av olika ställningar som fungerar beroende på hur man ser ut kroppsmässigt - man får testa allt man kan komma på. Så ger det säkert resultat!

    Att hjälpa till med händerna är ju självklart ett alternativ, men lite roligare om man kan få till det utan sådan "hjälp" .

Svar på tråden Ang or*sm...