• Aima

Ang or*sm...

Uch...jag skämms nästan över att fråga detta men jag blev så nyfiken då jag läste inlägget här nedan ang sex o era vanor...

Får ni oftast or*asm när er man är inne i er?
    Hur lyckas ni i så fall med detta?
    Jag har aldrig lyckats med detta konststycket utan först blir det min tur o sen hans

• Svar på tråden Ang or*sm...
  • Stilig Amelia

Storm,
    värst vad du var bra på att skildra detta då... man blir ju nästan lite lurig!...

• Bröllopstokiig

Kräftan:

försök tänka på att det kanske inte alltid är så bra att komma "för" fort. Då får man ju kortare tid att njuta....

Stjärna:

att man blir segare när killen kommer in kan ju bero på att man inte blir stimulerad på rätt ställen. Då kan man kanske byta ställning!

• Bröllopstokiig

Kräftan:

försök tänka på att det kanske inte alltid är så bra att komma "för" fort. Då får man ju kortare tid att njuta....

Stjärna:

att man blir segare när killen kommer in kan ju bero på att man inte blir stimulerad på rätt ställen. Då kan man kanske byta ställning!

• Kräftan

EmmaPemma:

Jag menade inte fort, kommer ju inte alls ! Det är sådant projekt när jag ska komma till. Ibland känns det inte värt besväret. Skulle vilja att det är lika lätt för mig att komma som för killar, för mig är det absolut ingen självklarthet att jag kommer när vi har sex. Det är det som jag saknar!

• Storm

Stilig Amelia: Ojoj, jag som försöker beskriva så torrt och pedagogiskt som möjligt!

Kräftan, du kanske behöver mer förspel och lite egna fantasier så du blir riktigt i gasen innan ni sätter i gång! Tidigare hade jag också lite bekymmer, men sedan jag slutade oroa mig för hur jag ser ut och låter och beter mig så är det bättre. Jag har släppt kraven på mig själv och försöker inse att min man älskar mig och gillar att jag kopplar av och tar för mig.

• EmmaPemma

Kräftan:

då förstår jag vad du menar.

Fantasier och oralsex är sådant som jag tycker gör att det hela kommer igång ganska fort.
    Även att hänge sig och vara delaktig och faktiskt ta för sig. Man får inte vara rädd för att vara den som styr, ställer krav eller bestämmer tempot osv.

Även att utforska sig själv kan ju vara en bra början....

Hoppas att du hittar ngt sätt som du trivs med!!
    Kram till dig.

• Electric Lady

Har ingen lust att lämna ut mitt eget 6liv

Men ville dela med mig av intressanta fakta: de flesta kvinnor har svårt att få org*sm med särade ben!

De kanske kan vara ngt att tänka på om du upplever detta som ett problem.

• Kräftan

EmmaPemma

Självpill har jag praktiserat i många år med gott resultat ! Inga problem med att ställa krav eller att hålla i "taktpinnen" kanske svårt att koppla av ......

• EmmaPemma

Kräftan:

Vad tur att självpillet fungerar iaf! .
    Då låter ju din egen teori om att slappna av väldigt rimlig...

• Aima

Storm-Nu förstod jag precis
    Får testa detta nästa gång....

Svar på tråden Ang or*sm...