• Aima

Ang or*sm...

Uch...jag skämms nästan över att fråga detta men jag blev så nyfiken då jag läste inlägget här nedan ang sex o era vanor...

Får ni oftast or*asm när er man är inne i er?
    Hur lyckas ni i så fall med detta?
    Jag har aldrig lyckats med detta konststycket utan först blir det min tur o sen hans

• Svar på tråden Ang or*sm...
  • 2.7.2005

Jag har fått det med hjälp av handen..

• Monn

Kräftan

Jag tror det kan vara svårare att komma när killen är innuti då "rytmen" kan förstöras och bli helt fel, då måste man liksom hitta tillbaka sedan.

Vi hade en period när vi inte "fick" ha samlag (av en anledning). Då blev det mycket pill och så istället och det gick faktiskt snabbare att komma på egen hand när han låg bredvid/ och pussade och smekte på mig utan att vara inne i mig. Man får inte vara blyg när man ska komma ;)

I övrigt har jag inga problem på det området utan kommer varje gång vi har sex, myyyysigt! Men det brukar behövas lite "handhjälp".

• Meddelande borttaget
  • Kräftan

Monn:

Måste ha något i för att komma ...
    Du har alldeles rätt i att man inte får vara blyg när man ska komma! Där ligger nog problemet lite.
    Oj, vad många som blev involverade i mitt sexliv, tack för råden !

• Eleanor

Jag får det varje gång när jag är med min man och det är en ständig kamp att "hålla igen" och vänta in honom... ett lite annorlunda problem kanske... Med andra killar har det inte varit så, så det är kanske anatomiskt...

• Cecilia J

Eleanor, har samma problem och kände mig nästan lite ensam. Jag har svårt att vänta in honom alltså... Och som sagt, jag tror på "utseendet", helt klart. Min pojkvän brukar skratta och säga att den är "g-punktsanpassad".

• DramaQueen

Det händer att jag får det utan hjälp men oftast är jag för otålig helt enkelt och hjälper till med handen (hans eller min). Har då väldigt lätt för att få det och när han väl är på G har jag fått det flera gånger under s-laget med hjälp av händer och hans manick i mig. Det blir inte av att vänta in honom, i alla fall inte första gångerna.
    Lättast för mig är när vi ligger raklånga båda två mot varandra med benen ihop, det blir ganska tajt, jag underst så jag kan smeka mig själv, eller jag överst utan smekning.
    Eller missionären med mina ben brett isär och högt upp så jag smeka mig själv samtidigt.

• Jennifer E

Jag tror också att anatomin spelar rätt stor roll! Både mannens och kvinnans. Även storleken på båda spelar roll tycker jag. Vissa gillar stora och vissa gillar små som tur är!

En konstig grej som min sambo påpekade när vi diskuterade såntr här nyligen är att storleken på killen ältas överallt men hur ofta pratar man om tjejens storlek? Mkt sällan! Den spelar ju lite roll också faktiskt, även om tjejer är mer anpassningsbara så är ju en del trånga och andra lite slappare.

• Stilig Amelia

Jennifer,
    visst är det så! Finns ju ett uttryck som stämmer rätt bra här: "Sitter som hand i handske"
    Vissa killars har passat mig mindre bra, andra har varit ljuvliga!

• Charlize

Skrev i en annan tråd om "trigasm" eller vad det kallas. Han stimulerar tre ställen samtidigt, därav namnet...
    Det innebär att din blivande samtidigt som han bearbetar "knappen" med tungan stimulerar din g-punkt med ett finger OCH har ett litet finger i an*löppningen.... Får mina allra bästa org*smer så....

Testa vet jag....

• Jennifer E

Chalize, det låter ju riktigt trevligt det där! Vi brukar köra på liknande grejer, dock hittills utan g-punktsmassagen men ikväll, då ni!

• Charlize

Jennifer E:

Ha det så trevligt! ;)

• Jennifer E

I sure will!

Vi ska faktiskt hem till ett annat par innan och grilla. Vem vet vad som händer, de är trevliga!

• Stilig Amelia

Jennifer,
    jag antar att det inte "bidde nåt" eftersom du varit lugn i tråden
    Hur går det ensam nu då...?

• Jennifer E

Nä, absolut inte, men maten var supergod!

Själv händer det inget på "den" fronten, det är överhuvudtaget rätt trist att han är borta! Hoppas verkligen jag får ngt jobb i Visby. Snart!

Ikväll ska jag åka ut till landet med min pappa för att få lite plugghjälp. Har logistiktenta på onsdag vilket inte direkt gör det hela roligare.

Svar på tråden Ang or*sm...