• nell

Träfftråd 3

Maggi - Jag ska dit Men det är klart... det kan vara svårt att åka med mig

Fika i morgon måndag? Jag tror att jag, Isis och Snuttan kan. Är det fler som vill och kan komma? *håller tummarna*

Ha en skön söndag!
    Kram,
    Nell.

• nell

Maggi - Jo, det är jättehärligt! Bara 5 dagar kvar. Inget pirrigt alls ännu, bara roligt!! Och jag är helt lugn

Fika ikväll... Jag kan från klockan 17. Ska vi säga kl 17 på lejontrappan? Eller ska ni träffas tidigare, så kan jag ringa er och dyka upp vid 17-tiden?

Längtar till ikväll!!
    *Kramar*

• nell

Trappan kl 17 bestämt! Jag meddelar Isis, som också kommer.

Vi ses snart!!

• nell

Snuttan - Vad gullig du är!! *rodnar lätt*

• nell

Hej på er!

Den här tråden verkar bli tystare och tystare...

Skulle vi träffas i morgon? Vi pratade ju om det på fikat i förra veckan...

14 juli kan jag också, som det ser ut nu i alla fall. Både picknick och femkamp låter toppen tycker jag!

Ha en bra dag!
    //Nell

• nell

Eventuellt ska jag hänga på några jobbarkompisar till Linné i morgon... Annars har jag ett förslag: varför inte sätta oss på en trevlig uteservering istället för på ett café? Ett glas vin kanske? Eller så...

• nell

Anna: ja, jag menar i morgon Tror att jag vill hänga på er istället för jobbarkompisarna. Dom träffar jag ju varje dag...

• nell

Nej! Inte i Linnéstan. Det var ju dit mina jobbarkompisar skulle gå. Känns lite konstigt ifall jag tackar nej till dom och sedan dyker upp där ändå... Sedan blir det ju längre hem från Linné

17:30 passar mig bra! Det finns ju en massa trevliga uteserveringar längs Avenyn.

• nell

Snuttan: Även fast glas är ett flytande material, så kanske det är bättre att du dricker det som finns i glaset...

Svar på tråden Träfftråd 3