Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Maggi - Jag ska dit Men det är klart... det kan vara svårt att åka med mig
Fika i morgon måndag? Jag tror att jag, Isis och Snuttan kan. Är det fler som vill och kan komma? *håller tummarna*
Ha en skön söndag!
Kram,
Nell.
Kan förstå det nell gumman! Är det inte härligt bara 6 dagar kvar!?
Har hållit på med bröllopet hela helgen och det börjar kännas väldigt bra och känner mig förnärvarande rätt lugn, kommer nog ändra sig. *fniss*
KRAM
När, var och hur fikar vi på måndag flickor?
Idag har jag gått 1,2 mil, mestadels i skugga med bara linne på mig, visst det var lite kallt men jag höll ju ändå ganska snabb takt så jag klarar mig tänkte jag, det gjorde jag till jag kom hem och skulle slå in portkoden och få upp nycklarna, mina underarmar och fingrar var helt bortdomnade och vägrade fungera! Nu har dem dock tinat upp! :D
Hoppas ni andra haft en skön dag!
Hej hopp!
Är nu tebax efter 2 underbara dygn i Örebro med maken, svärföräldrar och svågrar.
Var det någon som ville fika på måndag?,jag kan om det är tidigt.
Vet ej om jag kan följa med på lördag.
Halloj!!
Ska följa med och fika i morgon och även dyka upp som gumman i lådan på lördag!
Jag kan fika hela dagen! När passar det er?
Maggi - Jo, det är jättehärligt! Bara 5 dagar kvar. Inget pirrigt alls ännu, bara roligt!! Och jag är helt lugn
Fika ikväll... Jag kan från klockan 17. Ska vi säga kl 17 på lejontrappan? Eller ska ni träffas tidigare, så kan jag ringa er och dyka upp vid 17-tiden?
Längtar till ikväll!!
*Kramar*
nell, vår solstråle på morgonkvisten!
Jag kan komma till trappan vid 17. Vilka mer kommer??
Jag funderar på att komma en stund innan kören, vill juh, inte missa att träffa nell innan hon blir fru!
Trappan kl 17 bestämt! Jag meddelar Isis, som också kommer.
Vi ses snart!!
Snuttan - Vad gullig du är!! *rodnar lätt*