Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Igår gifte jag mig med min prins och vi har svårt att finna ord för hur nöjda vi är med vårt bröllop!!! Hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så fint.
Hoppas du också hade det jättebra, Snuttan!!
Nu när bröllopsbestyren är avklarade kanske man kan hinna träffa er alla igen. :)
Åhååå! Grattis till Bagerskan med MAKE!
Snuttan strålade lika varmt och gott som solen, och hennes nybliven make likaså. Jättevackra! Grattis!!!
Grattis Bagerskan!! :) Skönt att höra att ni fick en underbar dag!
Massor med kramar till Sara, ha en riktigt riktigt skööööön bröllopsresa nu!!!
*Kikar in*
Säger grattis till Bagerskan jag med...extra kul har ju träffat dig "på riktigt"!
Snuttan,hoppas ni får en riktigt härlig bröllopsresa!
Grattis Bagerskan!!
Vi hade en härlig dag och det var så roligt att träffa alla. Synd att allt gick så fort....
Väskorna är packade, i morgon åker vi!
Kram på er tjejer så ses vi i september!!!
*Flyttar upp*
Snuttan,ni var helt underbart vackra och stiliga!,ha det så bra på bröllopsresan.
Funderar på att ha litet födelsdagsfika hemma hos mig nästa vecka, någon/några intresserade? Vilken dag passar er bäst?
*Funderar vidare*....
*Putt, putt i tråden!
*puttputtputtputt*
Har ingen pejl på nästa vecka ännu Anna... Får återkomma!
Snuttan - trevlig resa och hälsa maken! :) *vräker ut kläderna ur väskorna och packar ner mig själv...!*
Trevlig å se någon härinne, West! :D
jupp... men snart är det förhoppningsvis dags för ett kvällsdopp i plurret! *sa hon som solat och badat hela dagen vid havet! Fnissar förtjust vidare mot en insjö istället* :D
Ha, kom precis hem från Lundbybadet,"orkade"inte åka till havet idag,ännu tristare att åka dit ensam,så det bidde bassängbad idag
*tittar in*
Vilken värme..jag tror jag dööör.
Har oxå varit på Lundby några dagar :)
Flyttar upp tråden.... vart har alla tagit vägen *undrande*
Vill gärna fika med dig Anna.
Har haft mycket runt omkring mig nu!
KRAM
Låter mysigt Anna! Torsdag kan nog passa mig bra.
*Kram*
Ursäkta om jag inte haft tid att svar här på ett tag, har jobbat lite ochså.
Ang. födelsedagsfikat, så funderar jag på att skjuta på det en vecka,har inte planerat så mycket denna veckan,så det känns lite stressigt och få ihop det nu, men hur ser det ut tisdag eller onsdag kl.18 nästa vecka,tjejer?
Det skulle vara kul att träffas igen och för min del passar det både tisdagen eller onsdagen, som det ser ut idag.
Ha det gott!
*vinkvink* Anna, jag mailar!