Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Håller med nell! Trevlig helg. Jag ska snart till frissan för provuppsättning och är faktiskt lite nervös....
Kram S
Lycka till Snuttan! Du ska se att du kommer bli supervacker!!
//Nell
Snuttan - hoppas att du blir nöjd! :)
Trevlig helg allihopa! :)
Passar på att kika in och önskar er allihop en riktigt trevlig helg och att solen tittar fram och värmer upp!
Inflikar även jag att du kommer bli jättefin,Snuttan, skall bli så roligt och se den 7:e!
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!
Har ni sett!?! Dra mig baklänges på en liten vagn för jag tror inte mina ögon! :o :? Nu ska jag ut och myyyyysa! :D
Hejsan gosisar.
Har varit i väg över hlegen och det har varit mysigt. Haft tur med vädret och kunnat sola lite.
Blir det någon träff i nästa vecka!? Tisdag!? Kanske liten picninc?
Kramar Maggi
*drar isis baklänges på en pyttepytteliten vagn...*
Hej hopp allihop! Nu är jag tillbaks till verkligheten... Tror jag i alla fall. Jobbar friskt på att få mer än tre timmars sömn per natt igen... Vilket i och för sig inte är så svårt... *tittar mig förvirrat omkring* var det verkligen fotboll i stan i den gångna veckan...?!*
Over'n'out to the bed...
Hejsan alla! Tränger mig in här hos er, hoppas det går bra. Någon som gifter sig i september? Och hur är det med era nerver? Mina har fått fnatt, vet ej vad som händer..Någon fler från kungsbacka?
Hej lindamama!
Välkommen hit!
Vi gifter oss den 7 augusti och jag har väl en hel fjärilsfarm i magen Det kittlar massor
För oss är det Göteborg som gäller och det är ju snart.... Tror jag har det mesta under kontroll men det återstår väl att se.
Passar på att säga HEJ! till West som tydligen försummat sömnen till förmån för fotboll. Helt obegripligt för min del
Sniff sniff... Bakar nån bullar?? Är sugen på fika!
Fika imorgon!?
Jag kan iaf, någon mer?
Kram Maggi