Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
*plingplång* Juv gåt mäjl! ;)
rulla rulla liten bulle å hyyyyyyyyst in i ugnen! :D
Nämen, Heeeej Kea! :D
Kul & "se" dig, det var ju jättelängesedan!
Hoppas du kan/vill vara med på någon träff snart! *kramas*
isis, kanelisar är ju aldrig fel! Bakde det själv häromdagen så nu har man säkert 50-60 bullar som liggeri frysen och väntar på att ätas upp.
Dagsutflykter, gillar ni djur kanske Nordens Ark i Bohuslän verkar vara ett trevligt utflyktsmål,har dessvärre aldrig varit där själv,men vill gärna dra med mannen dit.
Nääs slott i Floda, har inte varit där heller,men de verkar ha lite hantverk och annat tjofräs, och cafe´/restaurang om jag inte minns fel.
Hmm... Nääs var inte så längesen vi var vid. Nordens ark, hmm är det djurpark? Vi kommer inte ha några barn med oss men det kan kanske vara trevligt ändå?
Tack för tipsen iaf Anna! :)
Det var så lite så! :D
Ja, Nordens Ark är en slags djurpark, med nordiska, utrotningshotade djur, har jag för mig.
*kikar in* Ni verkar har trevligt på era träffar!
Ville bara säga att jag och sambon var på Nordens Ark för två år sedan. Jättetrevligt, även utan barn. Vi for vidare sedan upp till Smögen. Blev en heldagsutflykt.
Annars kan man åka upp till Kinnekulle. Där uppe är det jättefin. Bla på Hellekis finns det en jättefin trädgård och en väldigt trevlig restaurang/café.
*väntar otåligt på isis nybakta kanelisar*
Kasse - jarrå vi har så trevligt så! :D tack för infon on Nordens ark, ska begrunda det och Kinnekulle så får vi se vad vi har för andra förslag! :)
Ser ni att det är sol ute nu? och klarblå himmel! Mmmmmmysaaaaa!
Bullarna är inne i ugnen nu, känner ni *sniff sniff* ;) :D
*Smyger in och känner doften av nybakade bullar*
Hur blir det med picnicken på onsdag?
Usch, sitter här på jobbet och har inte så mycket att göra just nu. Någon som har en rolig historia att förgylla min dag med?
*tänka tänka tänka*
Pelle skryter för Per:
-I vår trappuppgång bor det en pojke som går på lina.
-Det var väl inget. I vår trappuppgång finns det fem tantar som springer på kafferep. :D
Den var väl rolig! :) ;)