• Maggi

Träfftråd 3

De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.

Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.

Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!

/Maggi

• Svar på tråden Träfftråd 3
  • Gift Anna

Natti natti! :D borde gå och knyta mig jag med!

• Bagerskan

Jag hann inte komma igår men fick i alla fall se en mycket stilig man på Remanns

Snuttan, det vore jättebra med ett nummer för kommande träffar, så jag mailar till dig.

• Fru K W

Vad roligt bagerskan! Allit roligt att klä upp männen *ler*

Jag kan inte den 14:e tyvärr. Nästa gång istället. Hoppas ni får det bra då!

Kramar Maggi

• Längtansfull

Gokväll!

Nu är jag tillbaks från minisemestern, hur blir det med den 14? Ser att ni har hunnit träffats emellan, men det kanske blir på onsdag ändå?

/L

• Gift Anna

Hej Längtansfulll!

Vi har pratat lite löst om en picnick ,men vet ej om det blir 100% ifall vädret är lika kasst som det varit hela helgen, du är jättevälkommen att vara med isåfall! :D

• kea76

*vinkvink till West*
    Jo,tack..ÄNTLIGEN mår jag bra:D !!

isis:
    Sakna dig oxå..;)

• isis

*hoppar på kea å kramas lite*
    Fick du mitt mail? Min mail krånglar så jag vet inte vad som går ut och in i den egentligen :P

Idag är det ju nästan soligt, kanske de blir picknick på onsdag? Jag ska iaf baka kanelisar idag! :D

Är det någon som har nått tips på vad man kan göra för dagsutflykt i västra götaland? Vi funderar på sturtsfarm, tygbutik, glasbruk eller dyligt...

• kea76

*sneglar liite avundsjukt på isis som ska baka goda bullar*

• isis

Hihi... :D Hoppas det blir idag bara, känns som ett JÄTTEprojekt att komma igång med :p
    Är du snäll kan jag maila en bulle sen ;) :D

• kea76

isis har fått mail :)

*vill ha bulle,vill ha bulle,vill ha bulle*
    :D :D :D

Svar på tråden Träfftråd 3