Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Hus!! Spännande! Det vill vi höra om nästa gång.
Vad roligt Längtansfull! Har också så smått börjat kolla faktiskt. Finns mycket fint! *suktar*
Kramar Fru K W
Det finns mycket fint, men mycket dyrt också... Vi tittar både på nya områden som byggs och på gamla hus som nästan faller ihop! Vet inte vad som är bäst, nytt låter ju iofs bättre, men priserna är ju lite saftiga. Kul är det att kolla i alla fall.
Det får bli en kombinerad hus/bröllopsträff nästa gång ;)
Kram L
Japp, verkligen L. Det ser jag fram emot. Vore roligt om du kom med på nästa träff.
Vi har också funderat på båda, finns ju så mycket att väga in *blir snurrig*
/Maggi
Blir det nåt nästa vecka - har semester då och har inte lyckats vara med en enda gång än trots att det är min tur 10 juli....
lillsessan, vet ej om det blir något nästa vecka.
längtansfull, va´ spännande att kika på hus,längtar själva till vi kan "slå slag i saken"!. Vi vill helst bygga, men allt verkar ju närmast hutlöst dyrt nu.
Längtansfull, vad/var letar ni? Jag bor i ett urtrevligt radhus område i VF och våra grannar ska sälja!!! Det var visning idag...
Anna kan det ha varit dig jag såg i Linné idag med en kattbur i handen???
KUS, japp det stämmer bra det om var det vid 16-tiden?
Jag skulle nämligen till veterinären med lilla Solaris, så att hon skulle få sin årliga vaccinationsspruta.
Synd att jag inte såg dig,hade vart kul och träffas!
Hoppas du kan hänga med på nästa träff,känns som det vart evigheter sen man såg dig.
Det var närmare 17, vid korsningen Nordenskioldsgatan/Linnégatan. Hörde hennes jamande så det var nog efter sprutan då :)
Oj, glömde...
Vad gäller träffarna så försöker jag komma. Var ju på väg sist... men jag har fortfarande svårt att planera min tid och ibland är jag full av energi, men oftast väldigt trött o osocial.
Kommer så fort jag orkar!!!