Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
*Putt,putt i tråden! :D
Maggi, du kommer väl med du ochså?
Självklart kommer jag med Anna!
Det skall bli kul att se er alla. Kan dock bara vara med en kort stund, då vi skall till fotografen och se på bilderna! *nervös*
Kramar Fru W
Va´,spännande, Maggi!
Fru S, trevligt att träffa dig igen,det vart juh ett tag sen sist!
Och ni andra, skall bli jättetrevligt att ses igen! :D
BAGERSKAN KOMMER DU ATT DYKA UPP!??
Hur gick det på intervjuen KUS?
Skall bli så mysigt att träffa er alla igen!
*KRAMAR*
Svårt att veta, de ska intervjua 25 pers. så jag måste vara en lysande personlighet om jag ska få jobbet... Får veta efter semestern :(
Tack för att du frågade!!!
Nu håller jag på att packa inför vår försenade bröllopsresa... längtar efter sol och VARMA salta bad. Har bara badat kalla här hemma...
Ha det bra på träffen, jag kanske dyker upp med mina två flickor om ni säger vart ni går!?! Kompisen åker hem vid 14 så efter det har jag bara två kvar ;)
Kram!
KUS, jag kan messa dig när vi vet vart vi skall gå och fika. Vore jättetrevligt och träffa dina töser med! :D
Kan någon hojta till mig med vart ni tar vägen? Jag ska åka med hela familjen till IKEA för att titta på en ny säng till den nyblivna herr och frun! :D Hoppas att jag hinner dyka upp en stund iaf :)
Vi verkar ju bli många!!
Tjoho!!!! Ska bli kul att träffa er alla igen!
Jag får skånebesök ikväll och kan inte följa med och fika den här gången heller :(
KUS: Jag ska hälsa till minstingen när han kommer nästa gång, vilket inte blir förrän på vår semester om 2½ vecka. Du får hälsa och gratta i efterhand till din lilla också :)
Vi håller tummarna för jobbet, var det något som kändes rätt och bra?
Och jodå, vi är på benen hela familjen! Och längtar nog kollektivt till semestern... Ha det bra på er semester, hoppas ni får mycket sol, värme och lugn och ro!
/Linda