Träfftråd 3
Tisdag em är det avslutning på förskolan så det går inte...
Tisdag em är det avslutning på förskolan så det går inte...
Nej va trist Lilla L. var det K:s astma?
Hoppas oxå att Maggi hade en härlig dag och önskar henne välkommen till oss fruar ;.)
Borrelia, fy fåglarna. Stackars liten...
Alltid leksugna, den här veckan är dock fylld av avslutningar o. dyl.
M ska på svensexa fredag-lördag dock, hinner ni då?
Om K är frisk vill säga...
Hälsa henne från oss!
Maggi eller nån annan! Bilder???
Hej och glad midsommar!
Jag ska på jobb-intervju på måndag! Håll alla tummar ni har!
Tisdag har jag fullt hus av barn här... mina två plus två till. Ingen fika-ro då tyvärr.
Lilla L: Hoppas ni mår bättre nu, ledsen att jag inte hunnit ringa till B. Hälsa honom från mig och hans hemligaklubben-medlem!
Svårt att veta, de ska intervjua 25 pers. så jag måste vara en lysande personlighet om jag ska få jobbet... Får veta efter semestern :(
Tack för att du frågade!!!
Nu håller jag på att packa inför vår försenade bröllopsresa... längtar efter sol och VARMA salta bad. Har bara badat kalla här hemma...
Ha det bra på träffen, jag kanske dyker upp med mina två flickor om ni säger vart ni går!?! Kompisen åker hem vid 14 så efter det har jag bara två kvar ;)
Kram!
Längtansfull, vad/var letar ni? Jag bor i ett urtrevligt radhus område i VF och våra grannar ska sälja!!! Det var visning idag...
Anna kan det ha varit dig jag såg i Linné idag med en kattbur i handen???
Det var närmare 17, vid korsningen Nordenskioldsgatan/Linnégatan. Hörde hennes jamande så det var nog efter sprutan då :)
Oj, glömde...
Vad gäller träffarna så försöker jag komma. Var ju på väg sist... men jag har fortfarande svårt att planera min tid och ibland är jag full av energi, men oftast väldigt trött o osocial.
Kommer så fort jag orkar!!!
Blir det picnic kanske jag o de små kan följa med då?!?
Är oxå borta nästa vecka, hör av mig när vi är hemma igen!
Är hemma den här veckan, sen ska mannen och jag på golfturné i Skåne och avsluta veckan med ett bröllop i regniga Småland.
Så den här veckan kan jag!