Träfftråd 3
Hej tjejer!
Jag gifter mig i augusti 2005 och vill gärna träffa er andra brudar i Göteborg. Skulle vara kul att få prata en hel eftermidag om bara bröllop, killen tröttnar ju så fort...
När blir nästa träff?
/L
Hej tjejer!
Jag gifter mig i augusti 2005 och vill gärna träffa er andra brudar i Göteborg. Skulle vara kul att få prata en hel eftermidag om bara bröllop, killen tröttnar ju så fort...
När blir nästa träff?
/L
Hej på er!
Vill gärna hänga med på fika på tisdag, det bli min första BT-träff, kul :)
Var ses vi?
Hej igen...
Jag hade verkligen tänkt dyka upp i tisdags, kände mig välkommen och allt. Men plötsligt dök det upp ett hus som jag o sambon skulle kolla på. Så det får bli till att hänga med nästa gång. Kul att läsa att ni hade det trevligt :)
/L
Det finns mycket fint, men mycket dyrt också... Vi tittar både på nya områden som byggs och på gamla hus som nästan faller ihop! Vet inte vad som är bäst, nytt låter ju iofs bättre, men priserna är ju lite saftiga. Kul är det att kolla i alla fall.
Det får bli en kombinerad hus/bröllopsträff nästa gång ;)
Kram L
Nu har jag också semester, men bara i en vecka. Jag kommer gärna på nästa träff så jag hoppas den inte blir nästa vecka, för då är vi bortresta. Då kommer jag inte kunna läsa alla inlägg heller :(
Det som är bra med det är att det kommer vara massor att läsa nästa söndag!
Jag tänkte föreslå en ny dag att träffas, vad sägs om onsdag 14 juli?
Gokväll!
Nu är jag tillbaks från minisemestern, hur blir det med den 14? Ser att ni har hunnit träffats emellan, men det kanske blir på onsdag ändå?
/L
Gomorron, va glad jag blev av att se att ni ska träffas på torsdag, det är nämligen första gången då jag inte jobbar eller kollar på hus :) när det är BT-träff!
Är det öppet för alla glada brudar?
/L