• West

Träfftråd 3

long time... hepp!

Jag är tillbaks! :D

...fast fika gör jag hemma idag med familjen för det firas lite födelsedag idag (nepp, inte är det jag inte).

Hoppas ni haft det riktigt trevligt och kul! Tänkte försöka hänga på någon fika igen snart... (Läs; efter Snuttans bröllop någon gång... :D )

Kram på er hela bunten!
    /West

• West

*vinkar*

Beroende på om jag får sällskap i bilen in imorgon eller inte till mötet jag skall på så kanske jag också kan dyka upp... Vet det efter mötet.

Jag messar Snuttan i så fall imorgon! *weee* Det hade ju varit himlans kul!

Tjingeling!
    *hoppar och vinkar lite extra till kea! Allt bra?!*

• West

*drar isis baklänges på en pyttepytteliten vagn...*

Hej hopp allihop! Nu är jag tillbaks till verkligheten... Tror jag i alla fall. Jobbar friskt på att få mer än tre timmars sömn per natt igen... Vilket i och för sig inte är så svårt... *tittar mig förvirrat omkring* var det verkligen fotboll i stan i den gångna veckan...?!*

Over'n'out to the bed...

• West

*Kom i Kostervals*nynnar hon vidare* Jasså... Det är inte bara jag som är ute och flyger och flänger och far!? :D Isis och Kea - ARMKROK är det som gäller! Förstått!

*sopar bort lite spindelnät från Snuttan som råkade hamna i min skräpkorg också...*

Jag inser något - JAG HAR MISSAT EN FEMKAMP *gahhhhhhh* :[ *muttrar nåt ohörbart*

Ja, ja. Jag har iaf haft bra väder... På semestern. Utsikterna för nästa vecka för övrigt är strålande solsken och 30+ för jag börjar jobba då igen... Annars är en fika eller nåt annat trevlig med er hägrande, men tills allt annat är fixat som skall avklaras inför hösten så sätter jag upp det på listan med trevliga saker som skall göras... *fika BT-ligan*

Fru K W - maila mig, har inte din senaste adress... Vet lite som kanske intresserar dig?!

Men solsken på er allihop!

• West

Lördag? *fundera* Vad händer på LÖRDAG?! *kliar mig i huvudet...* Näää... Händer det något då? *funderafunderafundera...* JA JUUUUUUST DET JAAAA! Det är ju GYLLENE TIDER då! På Ullevi! *fnitter* :D

...andra har ju visst Gyllene Tider i kyrkan har jag hört...

citat "...försöka släppa kontrollen på vissa saker, stilla, mig, fila naglar..." Snuttan hur gör man "stilla"?? :-O *kramar om snuttan* Är det något så är det bara att maila, din personliga supporterklubb hejjar på med flaggor och tillrop!

• West

Åhååå! Grattis till Bagerskan med MAKE!

Snuttan strålade lika varmt och gott som solen, och hennes nybliven make likaså. Jättevackra! Grattis!!!

• West

*puttputtputtputt*

Har ingen pejl på nästa vecka ännu Anna... Får återkomma!

Snuttan - trevlig resa och hälsa maken! :) *vräker ut kläderna ur väskorna och packar ner mig själv...!*

• West

jupp... men snart är det förhoppningsvis dags för ett kvällsdopp i plurret! *sa hon som solat och badat hela dagen vid havet! Fnissar förtjust vidare mot en insjö istället* :D

Svar på tråden Träfftråd 3