Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
God morgon!
En liten fråga bara... Det ska ju vara fint väder på torsdag... Är det verkligen läge för film-kväll ifall solen skiner? Går det att bestämma i morgon eftermiddag?
Ha en bra dag!
//Nell
God morgon allihop!
Har varit uppe å "studsat" sedan 7.30 imorse!:D
Maggi, jag är osäker på om jag kan komma till dig på torsdag, svärmor ringde ang. Liseberg och det var den enda dagen de kunde, om jag hinner efteråt kan jag givetvis komma, är du hemma ikväll?jag ringer dig!
Jo det har du rätt i Nell. Det verkar ju vara fint väder. Vi kan kanske spela minigolf istället. Det är mysigt och roligt.
Kan ju vänta med filmkvällen tills höstrusket kommer.
KRAM M
Hejsan Alla,
Kul att träffa er i torsdags! jag hoppas att jag kan komma med någon annan gång! Nu på torsdag blir det lite svårt tyvärr. Jag blev hippad i lördags!!!
Vi verkar inte vara så många som kan på torsdag...
Snuttan sade sist att hon inte kan.
Isis är på Koster
Anna ska på Liseberg
Kea ska tvätta
Augusti04 kan inte
Ska vi skjuta fram det en vecka eller så?
//Nell
Japp, det verkar vara hårt uppbokade tjejer.
Tar det nästa vecka istället då kanske!
/M
Låter bra Fru KW. Hrmmm... nu när solen äntligen skiner kanske man inte borde hoppas på en dag med dåligt väder... men jag tycker att det vore mysigt med en regnig kväll med filmtittande
Får höras senare helt enkelt.
Ha det toppen!
Kram,
Nell
Har just nu tittat ett tag på videofilmen från bröllopsdagen. Vad underbart det var. Kändes som det var igår.
Både grät och skrattade hysteriskt. Verkligen underbart.
Natti, natti och på återseende.
KRAMAR M
Visst blir man bara så glad av det underbara vädret *myser*
Glad torsdag på er allihop!
KRAM
Fru K W, håller med.:D
Hoppas vi kan få ihop til en träff nästa vecka, då det verkar som fler kan .
Torsdagskramar,Anna