Träfftråd 3
Hej hopp!
Är nu tebax efter 2 underbara dygn i Örebro med maken, svärföräldrar och svågrar.
Var det någon som ville fika på måndag?,jag kan om det är tidigt.
Vet ej om jag kan följa med på lördag.
Hej hopp!
Är nu tebax efter 2 underbara dygn i Örebro med maken, svärföräldrar och svågrar.
Var det någon som ville fika på måndag?,jag kan om det är tidigt.
Vet ej om jag kan följa med på lördag.
Jag funderar på att komma en stund innan kören, vill juh, inte missa att träffa nell innan hon blir fru!
Hejsan allihop!
Har kört ihop sig på olika plan,så jag kommer inte hinna,trist hade juh velat träffa er ,(särkilt nell) innan den stora dagen ,
För de som vill och kan så passar en fika bra för mig i nästa vecka, gärna eftermiddag/kväll.
Ha en trevlig fikastund, och nell om vi inte hörs förr, ***Ett stoort lycka till på lördag!!!! :D ***
Skall tänka på dig!
Och ha en riktigt mysig bröllopsresa, hoppas vi kan ordna en träff när du kommer hem så vi får höra hur du haft det!
Kanske en picnick i slottskogen om det är fint väder?
Tassar in och flyttar upp....
Hur var det igår,flickor?
Här vart det kaos,behövde sitta å vänta på telefonsamtal, bleark!
När blir nästa fika?
Någon som nappade på ide´n om picnick i Slottskogen?
Flyttar upp
Flyttar upp ,igen..
Heejj! :D
Kul å "se" dig isis, det var ett tag sen sist.
Badat,var inte det kallt?
Nog för att jag går omkring i shorts och t-shirt och det vart varmt å skönt, men bada,jag är nog för feg för det ännu!
Jag tar gärna en träff snart, kanske en picnick i Slottskogen eller en fika på någon mysig uteservering?
Någon mer än mig och isis som är på?
Tjörnbrud! Va` roligt att "se" dig!
Vi har ju inte träffats säkert sedan innan ditt bröllop, hur mås det?
Fika på någon uteservering måste vi ta och fixa snart! :D
Tjohooo!!!!!! *Skuttar in av glädje*
Jag har kommit in på den sommarkursen jag helst ville, vilket är ett "stoort" + eftersom jag då slipper pendla till Uddevalla och sommarkursen som jag kom först in på där!
*Skuttar ut igen!* :D
Var det någon som kollade i familjeannonserna i GP igår?,om inte gör det! :D