• Gift Anna

Träfftråd 3

*Skickar måndagskramar till er allihop*

Idag är de ´ visst sol!, härligt!
    Hoppas ni haft en bra helg, själv har det varit bra om än mycket att göra med makens examensfest.
    Har äntligen fixat en examenspresent till honom, vågar inte skriva mer om det här med risk om han läser här.

• Gift Anna

Kea, solstrålar på väg! :D

Lite trist, nu går de i moln!

• Gift Anna

God morgon allihop!

Har varit uppe å "studsat" sedan 7.30 imorse!:D

Maggi, jag är osäker på om jag kan komma till dig på torsdag, svärmor ringde ang. Liseberg och det var den enda dagen de kunde, om jag hinner efteråt kan jag givetvis komma, är du hemma ikväll?jag ringer dig!

• Gift Anna

Fru K W, håller med.:D

Hoppas vi kan få ihop til en träff nästa vecka, då det verkar som fler kan .

Torsdagskramar,Anna

• Gift Anna

Vääälkommen tebax West! :D

Var ett tag sedan man råkade på dig!

Bra att du satt upp oss som trevliga saker som skall fixas.

Du missar väl inte Snuttans bröllop på lördag?

Natti, natti//Anna

• Gift Anna

Skickar styrkekramar till Snuttan.

Till er andra:

isis, Nell och jag pratade om att ha lite picnick innan Snuttans vigsel.
    Vi bestämde att vi träffas kl.14.30 vid infarten till Delsjön, inte långt från 5:ans spårvagnshållplats(där man går av för att promenera till Delsjöbadet).
    Var och en tar med vad hon vill äta.
    Välkomna!

• Gift Anna

Kul att du följer med, kea.

Snuttan, nu är det inte många timmar kvar...

• Gift Anna

*Kikar in*

Säger grattis till Bagerskan jag med...extra kul har ju träffat dig "på riktigt"!

Snuttan,hoppas ni får en riktigt härlig bröllopsresa!

• Gift Anna

*Flyttar upp*

Snuttan,ni var helt underbart vackra och stiliga!,ha det så bra på bröllopsresan.

Funderar på att ha litet födelsdagsfika hemma hos mig nästa vecka, någon/några intresserade? Vilken dag passar er bäst?
    *Funderar vidare*....

• Gift Anna

Trevlig å se någon härinne, West! :D

• Gift Anna

Ha, kom precis hem från Lundbybadet,"orkade"inte åka till havet idag,ännu tristare att åka dit ensam,så det bidde bassängbad idag

• Gift Anna

Flyttar upp tråden.... vart har alla tagit vägen *undrande*

• Gift Anna

Ursäkta om jag inte haft tid att svar här på ett tag, har jobbat lite ochså.

Ang. födelsedagsfikat, så funderar jag på att skjuta på det en vecka,har inte planerat så mycket denna veckan,så det känns lite stressigt och få ihop det nu, men hur ser det ut tisdag eller onsdag kl.18 nästa vecka,tjejer?

Svar på tråden Träfftråd 3