Träfftråd 3
Fröken Snuttan om en månad är det dags: Ska vi ta och bestämma tid och plats du och jag? Helt egoistiskt liksom... 17:30 utanför Valand?
Fröken Snuttan om en månad är det dags: Ska vi ta och bestämma tid och plats du och jag? Helt egoistiskt liksom... 17:30 utanför Valand?
Låter toppen!! Hoppas att det blir några till också. Annars ska vi nog kunna ha en trevlig kväll bara du och jag också. Eller hur!?
Härligt! Nu är vi tre i morgon
Hej allihopa! Jag föreslår att vi flyttar fram tiden till kl 16:30. Vad tycker ni om det?
//Nell
Äsch! Det är nog en dålig idé. Alldeles för kort tid innan för att kunna ändra. Sorry! Glöm mitt förra inlägg. kl 17.30 vid Lejontrappen gäller!
kea, jag och isis ska träffas tidigare, så slå oss en signal så kan vi träffas när det passar dig
//Nell
Äntligen fredag!!! Vill bara önska er, alla goa tjejer, en riktigt trevlig helg! Hoppas att solen och värmen äntligen kryper fram från sitt superbraiga gömställe *håller tummarna så hårt att de vitnar*
Kramar från Nell.
Lycka till Snuttan! Du ska se att du kommer bli supervacker!!
//Nell
Jag kan också på torsdag!
Ska vi hitta på något annat än att fika någon gång...? Femkamp, promenad, bio, filmkväll hemma hos någon...
Snuttan - 2,5 veckor kvar nu... Allt under kontroll? Tänker på er!
//Nell (som har urtråkigt på jobbet...)
Okej, vi verkar bli några stycken på torsdag. När, var, hur, vad? Sugna på femkamp? Vi kan väl fika efter en femkamp?
Mitt förslag:
Träffas i morgon kl 16:30 vid bankomaten utanför Svenska mässan (typ hörnet mot Korsvägen).
Bra? Dåligt?
Ha en bra dag!
//Nell
Vad roligt! Längtar redan till i morgon
Snuttan - Bra att du mailar. Jag hade tänkt göra det efter att några tyckte mitt förslag var ok, men nu litar jag på att du gör det.
//Nell
God morgon!
Tänkte bara tipsa om att ta med regnkläder inför kvällen. GP lovade uppehåll i kväll, men man vet ju aldrig... jag håller i alla fall tummarna för att det blir fint väder ikväll!
Vi ses!
//Nell
God morgon!
En liten fråga bara... Det ska ju vara fint väder på torsdag... Är det verkligen läge för film-kväll ifall solen skiner? Går det att bestämma i morgon eftermiddag?
Ha en bra dag!
//Nell
Vi verkar inte vara så många som kan på torsdag...
Snuttan sade sist att hon inte kan.
Isis är på Koster
Anna ska på Liseberg
Kea ska tvätta
Augusti04 kan inte
Ska vi skjuta fram det en vecka eller så?
//Nell
Låter bra Fru KW. Hrmmm... nu när solen äntligen skiner kanske man inte borde hoppas på en dag med dåligt väder... men jag tycker att det vore mysigt med en regnig kväll med filmtittande
Får höras senare helt enkelt.
Ha det toppen!
Kram,
Nell
Låter mysigt Anna! Torsdag kan nog passa mig bra.
*Kram*