Inlägg från: Snuttan aug -04 |Visa alla inlägg
  • Snuttan aug -04

Träfftråd 3

ISIS!!! Kom du määäääää!

• Snuttan aug -04

kea!
    Kul att träffa dig igen. Hoppas på fler gånger!
    Kram.

Ja kramen är till er alla

• Snuttan aug -04

Håller med nell! Trevlig helg. Jag ska snart till frissan för provuppsättning och är faktiskt lite nervös....
    Kram S

• Snuttan aug -04

Hej lindamama!
    Välkommen hit!
    Vi gifter oss den 7 augusti och jag har väl en hel fjärilsfarm i magen Det kittlar massor
    För oss är det Göteborg som gäller och det är ju snart.... Tror jag har det mesta under kontroll men det återstår väl att se.

Passar på att säga HEJ! till West som tydligen försummat sömnen till förmån för fotboll. Helt obegripligt för min del
    Sniff sniff... Bakar nån bullar?? Är sugen på fika!

• Snuttan aug -04

Ingen fika i morgon för min del. Vi åker till Tyskland och köper vin, öl och sprit. Vi räknade lite på det och det är ganska många kilon vi ska handla... Jag kommer att bli stark och vacker!

• Snuttan aug -04

lindamama, vi blir ca 60 vuxna och 7 barn.
    Har försökt få tag på prästen i dag men inte lyckats, första dagen efter hans semester så han har väl haft en del att göra. Annars börjar allt bli klart. Vi har fixat omslagen till vigselprogram och festprogram och har en ide om vad som ska vara med i festprogrammet men är inte färdiga. Jag varierar från ko-lugn till hispig.... Ska bli skönt att handla all dricka i morgon så det är ur världen.
    Måste fylla på mina listr med mer kom i håg. Måste oxå hitta alla olika listor jag skrivit på pappersbitar som nu ligger i olika handväskor (övergår nu från lugn till hispig...)

• Snuttan aug -04

*** Vässar klorna**
    Klart jag vill vara med på femkamp!!
    Jag mailar Golvmoppen (vet inte om nån gjort det än..

Är tillbax från vår shoppingtur i Tyskland. Det blev mycket att bära och att dricka. Nu hoppas vi bara på att vinet är gott. VI ska prova på fredag... Det vi ville ha fanns inte så vi fick hitta på nåt nytt. Spännande!

• Snuttan aug -04

Raj Raj!!
    Här var det fest!!! Jag har mina flaskor under sängen och lixom ruvar på dem

**vinglar lite och puttar på kea som tullar på mitt vin, ge hit flarran, jag är törstig! Du får snällt vänta lite och dricka saft under tiden...**

• Snuttan aug -04

Fick inlägg 300!!

Firar med att öppna en flaska vitt!

**klunk klunk klunk** Hick och godnatt!

• Snuttan aug -04

Hej och välkommen augusti 04 !

maila mig på brudaugusti04@hotmail.com så kan vi byta nummer. Slå en signal när vi är inne på Liseberg så kan vi ses där när du kommer.
    Kul att vi blir fler!!!!

Trollsan, du är välkommen en annan gång.

• Snuttan aug -04

Hoppas oxå på bra väder och bra förhållanden för en femkamp!!

Vi ses morgon kl 16:30 vid bankomaten utanför Svenska mässan (typ hörnet mot Korsvägen), det har vi ju kommit överens om!

Kram
    S

• Snuttan aug -04

God Morgon!

Jag tar med regnjacka och tröja, enligt min statisik så brukar det då klarna upp och bli soligt och varmt Jag gör vad jag kan för att få bra väder!

• Snuttan aug -04

**fnyser förnärmat i skräpkorgen och blänger på isis***

• Snuttan aug -04

ingen som tröstar mig som legat flera dar i en skräpkorg? ***snyftar hejdlöst och går in i duschen***

• Snuttan aug -04

Tack Fru K W nu känns det bättre. **torkar nosen** För att det ska kännas riktigt toppen så måste jag nog till IKEA! Var där i går och handlande men en pryl var trasig och ska rekalmeras. En rullgardin i bast för 39kr ska ju vara hel! Kvalitet?! Nej nu ska jag reklamera!!

Kram på er!

• Snuttan aug -04

Jag missar inte lördag

Är nervig just nu och ska storstäda, komma i håg allt till festen, försöka släppa kontrollen på vissa saker, stilla, mig, fila naglar, hanlda lite mer till kalaset YYYLLLLLLLL! Det blir bra!

• Snuttan aug -04

***GÄSP!*** Hej Fru K W!!!

Jag ska stänga ner datorn och sova lite. I morgon ska vi till lokalen och fixa med allt. Duka och greja. Ska bli så kul att få se hur borden kommer att se ut... Jag har ju bara fantiserat tidigare.

Gulligt att ni kommer! Vi ses.

• Snuttan aug -04

Grattis Bagerskan!!
    Vi hade en härlig dag och det var så roligt att träffa alla. Synd att allt gick så fort....
    Väskorna är packade, i morgon åker vi!

Kram på er tjejer så ses vi i september!!!

Svar på tråden Träfftråd 3