Träfftråd 3
lillsessan, vet ej om det blir något nästa vecka.
längtansfull, va´ spännande att kika på hus,längtar själva till vi kan "slå slag i saken"!. Vi vill helst bygga, men allt verkar ju närmast hutlöst dyrt nu.
lillsessan, vet ej om det blir något nästa vecka.
längtansfull, va´ spännande att kika på hus,längtar själva till vi kan "slå slag i saken"!. Vi vill helst bygga, men allt verkar ju närmast hutlöst dyrt nu.
KUS, japp det stämmer bra det om var det vid 16-tiden?
Jag skulle nämligen till veterinären med lilla Solaris, så att hon skulle få sin årliga vaccinationsspruta.
Synd att jag inte såg dig,hade vart kul och träffas!
Hoppas du kan hänga med på nästa träff,känns som det vart evigheter sen man såg dig.
Det stämmer,eftersom jag skulle med en spårvagn som gick precis kl. 17.
Kea, roligt å se dig! :D
Känns som det var evigheter sedan vi träffades!
Va´ härligt, Längtansfull! semester behövs för att orka jobba. Själv sommarjobbar jag natt på ett ålderdomshem,annars så studerar jag till lärare.
Än så länge vekar den 14:e funka för mig.
Instämmer med nell och passar därmed på att flytta upp vår allt tystare tråd....
Den 14:e kan jag med, är t.o.m ledig från jobbet, picnick eller femkamp låter väldans skoj,tycker jag!
Vad tycker ni andra?
nell,menar du imorgon då? uteservering låter inte så tokigt, ett glas vin är ju inte helt fel!:D
Jag går på fastekur så något vin blir det nog inte för min del, men kanske en isvatten eler fanta.
Någon som vet någon trevlig uteservering samt en bra tid? för mig passar det när som.
Bra, snuttan med lite initiativ angående tiden,sånt gillar"vi"! :D
kl.17.30 passar bra för mig med. Vad säger övriga herrskapet?
nell & snuttan, jag är gärna på om det går bra!:D
Än så länge är det grönt för min del, jag messar om det av någon anledning råkar köra ihop sig, men det är en ytterst minimal risk!
kl.17.30 vid Valand låter kanon.